S&C Pre Owned verkoopt nieuwe 116600

Misschien. Maar als je een kruising tussen Hulk Hogan en de ‘losse eindjes’ afhandelaar van de Ndrangheta bent kom je een heel eind.

4 likes

Die schrikt zich een ongeluk en rent hard weg als Han zijn regenjas openslaat en daar in vol ornaat zijn zijden badjas en happy socks toont.

3 likes

Ik vind jullie maar een beetje aanstellers. Met een overdosis selectieve verontwaardiging. Als ik een AD was, kregen jullie helemaal niets. Het idee dat een particulier met een nieuwe Batman naar buiten loopt voor 8,5K. Hier even een paar dagen mee gaat shinen. En deze dan voor zeg 15K verpatst. Dat zou ik niet gaan verkroppen. Dat jij als hardwerkende AD 2K marge pakt. Na het opbouwen van een zaak en AD-schap. En dat je “klanten” met 2 vingers in de neus het 3-dubbele pakken. Nee, dat zou er bij mij niet ingaan.

8 likes

Is een ad sowieso verplicht om zich aan de prijzen te houden die rolex hanteert … Rolex geeft op hun site “adviesprijzen” weer … dus ad’s zouden de horloges ook boven list kunnen wegzetten in de etalage

Exact. Huul’n.

2 likes

Dat mag dus niet van Rolex.

1 like

Maar het is niet zo dat ze iets hoeven te doen om bijvoorbeeld een BLNR te verkopen ofzo. Die 2k marge is wel vrij gemakkelijk gemaakt. En dan druk ik het nog voorzichtig uit.

1 like

Han dit, Han dat, het lijkt hier soms wel of Han een discontinued sportmodel van Rolex is😜

4 likes

Er zijn ook gewoon liefhebbers die graag een stalen sport model willen kopen… Stel je ben 16 en je spaart je de pleuris omdat je graag een stalen Sub of iets dergelijks wilt kopen.

1 like

Je bent als AD een veredelde verkoper, andermans spulletjes verkopen vraagt weinig ambacht.

Maar als je per jaar 3 Hulks krijgt (waargebeurd verhaal) wil je daar wel de hoogst haalbare marge op natuurlijk.

2 likes

Deze is toch allang niet meer nieuw tegen list leverbaar.

Als het nou een model uit de hedendaagse collectie zou zijn, zou je zeker een punt hebben.

:v:

Dan moet je geen AD worden maar grijze handelaar

Mmmmmmm, lekker. Eindelijk weer eens een Rolex onderwerp.:grin:

2 likes

Dat is helaas verpest voor die liefhebber. Maar dat is niet de schuld van de AD. Dat is de schuld van Rolex, de “klanten” en grijze handelaren. Van iedereen, behalve de AD.

1 like

Ja!

Dat begrijp ik. Ik heb dat met de nieuwe ford gt. Mij al sinds dat ik kan herinneren mij te pleuris gespaard. Kan ik hem nog niet kopen :rofl:

:v:

1 like

Dit is iets van de laatste (2?) jaren. Ik zou S&C even bellen met deze tip. Interieur eruit, verdienmodel aanpassen. Kleine moeite.

Gedeeltelijk waar maar als ze nu ook nog de gewilde modellen zelf via een omweg gaan verkopen ver boven list werken ze daar natuurlijk ook aan mee.

Ze kunnen je ook gewoon op de wachtlijst zetten en het zou dan wel lang duren maar ooit zou je dan in theorie aan de beurt komen.

Ja, kan. Je kunt je ook schikken in je toch al lucratieve positie in het geheel.
Het is overigens niet zo dat ik het afkeur omdat ik het de AD’s minder gun dan een grijze handelaar ofzo, maar ik vind de constructie gewoon een beetje duister.

2 likes

Jawel hoor. En anders kan deze normale klant terecht in het grijze circuit.

:v: