Voor list bedoel ik…
Dat begrijp ik. Maar het kan wel voor list. Alleen niet als je binnenloopt.
Ik snap dat veel mensen uit principe niet boven list willen betalen, ik ben er daar zelf een van. We vinden dat de AD zich aan list moet houden, dit is overigens alleen maar bij modellen waar niet aan te komen is.
In andere gevallen eisen we kortingen of gaan naar grijze handelaren voor wat korting, want je bent gek als je list betaald.
Nee, hypocrisie zonder enige vorm van schaamte is ons niet vreemd.
Wat zou jij doen?
Dat is de vraag niet… de vraag is of je dat als AD kan doen?
Er kan wel meer niet.
Ik vind van niet.
Je kan niet tegen onwetende klanten zeggen; nee sorry meneer/mevrouw, ik kan het model niet nieuw leveren aan U, maar ik heb nog wel een gebruikte voor drie keer de hoofdprijs.
Alhoewel, doen ze het met modellen welke nog in productie zijn?
Dan moet je ook niet piepen als ze in Amsterdam je horloge van je pols af rukken… dat kan ook niet
Alleen niet boven list
Hmmmm, hot new topic. 69 reacties binnen een uur.
Moet over Rolex gaan…Check
Nee met een dikke korting
Ik vind van wel, sterker nog, ik vind dat ze mogen vragen wat ze willen en dat ze dat zelfs in de winkel mogen doen.
Ben je wel in een klap van de grijze handel af
Ik herken dat uit mijn dromen. ‘Had a dream I was king, woke up, still a tulpenkweker’.
Het brengt gezelligheid en gezelligheid is goed
Ik heb geen moeite met de grijze handel maar zoals een AD een incourant model mag verkopen onder list, mag hij wat mij betreft een courant model verkopen boven list.
Aan ons om hierin mee te gaan
Marktwaarde is toch marktwaarde?
Dat is wat anders dan illegale handel.
Dat het niet mag van Rolex, daar is wat voor te zeggen. Aan de andere kant creëren zijn de markt zo.
Ja en als de AD dat dus zelf gaat doen… is de grijze handel overbodig
Wat is de winst voor een AD als er een rolex verkocht wordt voor list? Iemand een idee?
Niet alle AD’s ruilen in dus dat geeft grijs een bestaansrecht