S&C Pre Owned verkoopt nieuwe 116600

Ja maar dit is het he, als ze daar in Zwitserland niet zo moeilijk deden en 10x zo veel horloges van de band lieten rollen was dit helemaal geen probleem geweest. Dan kon iedereen die de listprijs kan opbrengen daadwerkelijk dat horloge kopen.

1 like

Er is nog steeds geen probleem. Het gaat prima met Rolex.

1 like

Ik heb het over het in dit topic aangekaarte probleem dat nieuwe horloges via een omweg voor 3x list gaan.

Rolex heeft inderdaad geen enkel probleem

Dat begrijp ik.

En jouw argument is:

Zou dat gunstiger zijn voor Rolex?

Ik vind het wel goed zo. Als de AD mij een keer belt dat ze mijn nieuwe GMT-Master binnen hebben kan ik daardoor een prachtige vintage kopen voor een prikkie bijleg. Dus wat mij betreft…

…maken we hier 5 keer van :sunglasses:.

2 likes

Sc dankt TS voor het pluggen :rofl::rofl:

3 likes

Ja want de helft gaat erover zeuren en de andere helft denkt; ‘hey, een SD4K ongedragen die MOET ik hebben’ en gaat met gillende veters naar S&C.

Als de prijs per unit die ze vangen hetzelfde blijft dan ja. Maar dat is moeilijk te voorspellen.

Wat betreft vintage handel is dat ook weer een ander verhaal toch? Die aantallen heeft rolex geen controle meer op.

Ze zullen het vast allemaal heel goed uitgedacht hebben maar ik kan me niet voorstellen dat het opschroeven van de productie het merk of winst zou schaden.

Maar ach, wie ben ik :tipping_hand_man:

Ik ben benieuwd of dat gebeurt of dat ze die chossel echt on the side houden.

Het is de schuld van de Rabobank!

4 likes

Heb je hem gekocht? Kerll geakkkkk, wat een prijsje.

Ik bedoelde ermee te zeggen dat ik dan mijn 2019 GMT-Master voor de hoofdprijs verkocht heb voordat ik weer thuis ben, een fles Cristal over de dikke bips van miss da Vinci giet en daarna met de overige winst op zoek ga naar een ganz geile plexi GMT-Mastahh.

Iedereen maakt zich zo druk.

5 likes

images(3)

1 like

Dat vind ik helemaal slap… als je achter staat wat je doet hoef je hem toch niet weg te halen?

Ken je klassiekers!!

1 like

Zit die al in de winkelmand?

:ok_hand:

Ja.

Is het niet. Het is van Martens, oh enne ja S&C is ook van Martens. :sunglasses:

Niet. Die gaan niet over de tweedehands markt.

Klopt. Doen ze ook niet. Ze vragen nooit meer dan list, voor nieuw …

Op dinsdag al hè. Het wordt steeds gekker! :rofl:

Hoezo “via een omweg”. :thinking: …wat je ziet is de etalage met tweedehandsjes van Martens/S&C, bijv. horloges die retour zijn gekomen. Vermoed dat de Tudor van @RLC ook zo verkocht gaat worden of al is. Ben wel benieuwd wat ze daar nog voor gevraagd hebben? :wink:

Dat dus. :sunglasses:
Zo lang wij - de (potentiele) klant - ons gek laten maken, gaat het prima met Rolex!

4 likes

Ik ken ze hoor :joy: wilde wat nieuws aan het gesprek toevoegen. Die wat ik stuurde gaat over asielzoekers die werk hadden gekregen terwijl haar zoon werkeloos thuis zat. En toen de interviewer vroeg hoe ze daar bij kwam zei dat dat op feestboek heb gestaan.

En de schuld van de Rabobank komt uit sbs6 probleemwijken, toch?

Helaas… dan zou het slechter gaan met Rolex. Het is namelijk een Veblen goed.

3 likes

Precies hetzelfde natuurlijk.

2 likes

Ach ja …, vraag en aanbod … Een “vintage” huis uit de jaren 70 kost nu ook een paar ton meer :sweat_smile:

Wat mij vooral opvalt is de schier ondeindige hoeveelheid wansmaak die er tussen staat voor veel te veel doekoe. Onzalige materiaalkeuzes, nodeloze complicaties, vulgaire ontwerpen en wanstaltige banden domineren die lijst totaal.

Overigens zou iemand echt Hublot uit hun lijden moeten verlossen. Man man man man man, wat een triest lelijke meuk. EDIT: AP en Chopard ook, trouwens. Dan zie je nog eens waar moderne Invicta de inspiratie vandaan haalt.

Kortom: Er worden op die website zoveel misdaden jegens de goede smaak begaan dat een Rollie boven list er ook nog wel bij kan.

5 likes

Koop die krengen dan niet. Het zijn geen medicijnen die je dringend nodig hebt. Mensen laten zich bewust volledig naaien.

10 likes