Ik vind wel dat er een beetje korting af moet.
Over een half uurtje weten we het
Hij is nieuw, zit nog half in de stickers. Kaartje op datum na is nog blank.
Er er kan welgeteld 250 euro korting af
Poeh poeh, ze zijn goedgemutst.
Dan maar geen luxe broodjes tijdens de lunchā¦
S&C probeert op alle mogelijke manieren hun stock grijs te verkopen. Zowel online als offline. Watchdeals, chrono accounts, hun doorgeefluik in Amsterdam, nu weer dit. Daarnaast zijn er in het buitenland ook ADs die boven list verkopen; Rolex geeft 0 fucks.
Snel verdiend!!
Ik dacht echt exact hetzelfde toen ik door die lijst scrollde. Het is gewoon een veredelde outlet.
Nou vertel gekocht?
ļø
Nope,
Te weinig korting.
14k⦠kocht ze 2 jaar geleden voor 7k
Benniegek
14k voor de 4K dweller? Non de ju.
Ja het wordt steeds gekker.
Ik begin nu een beetje bitcoingevoelens te krijgen bij Rolex - Patek.
Zodra er filmpjes komen over āinvesteer in horlogesā en er op RTL Boulevard over gepraat wordt⦠dan weet je dat je qua prijzen achter de kudde aan loopt.
Leuk als je toevallig 10 klokjes had liggen voor <5 a 10jaar oude prijzen. Idem met Bitcoins. Maar om nu nog in te stappen met het idee dat je er wijzer van wordt?..
Kan hoor.
Er wordt al jaren geroepen dat het in elkaar dondert. Nooit geloofde ik daar veel van. Maar begin nu toch wel voorzichtig te raken⦠Dit soort vreemde constructies die ADāen uithalen om een hogere prijs te kunnen krijgen. Wachtlijsten van jaren. Megahoge premiums⦠Wereldwijd.
Daar gaat een keer iets aan veranderen. En dan ben je het premium betaalde geld gewoon kwijt.
Maakt in die zin āniet uitā. Want koop je een Breilting voor 7k , die brengt met moeite 3.5k op na een paar jaar. En dat is dan prima en to be expected.
Maar ik vind geen enkel stalen horloge 14k waard, of het moet een vaste waarde hebben. En dat heeft het tot op heden. Maar je weet dat het alleen maar stand houdt zolang wereldwijd de premiums betaald blijven worden. Net als bij Bitcoin :-)ā¦
Does not feel good.
Ik ga wel lekker een premium broodje halen tussen de middag
Eerder tijd om uit dit circus te stappen.
voel me een soort gluurder hier⦠rolexen interesseren me geen zak, maar ik ben intussen de discussies hier wel hilarisch gaan vinden
En was ook te zien met Heuers de afgelopen tijd. De horlogemarkt is niet onfeilbaar en prijzen kunnen ook gewoon weer dalen.
Kan je de GMT niet achterlaten? Dat compenseert de premium weer een beetje.
Dan denk ik toch dat het āinstortenā moet beginnen bij de vraag naar nieuw. Niets is onmogelijk, maar de vraag naar een stalen Rolex voor de list prijs, lijkt haast onverzadigbaar.
Hoeveel premium betaal je voor een sub uit 2017 als je ze nieuw gewoon in de vitrine voor je klaar liggen! Misschien waait de mode over⦠ooit.
Allebei kut maar liever de dealer dan dat de grijze wolf met de winst er vandoor gaat. De eerste investeert tenminste in zijn zaak. Waar is Crownguard eigenlijk - of is die nog aan het uitvlooien waar die gevijlde dd plots naartoe is verdwenen?
Editš