S&C Pre Owned verkoopt nieuwe 116600

:joy:

1 like

sommige automerken van een zeker kaliber en een bepaalde leeftijd…

wie kent deze nog? En dat voor 20.000 Euro?
:slight_smile:

2 likes

Invicta, binnenkort!

2 likes

Bepaalde modellen van Patek, AP, Ferrari, Porsche, Louis Vuitton, Nike, Adidas, Supreme, nieuw bouw in de randstad en ik vergeet er vast nog een paar!

3 likes

Praat jij lekker voor jezelf

8 likes

Hoeveel zou deze dude in 2013 bijvoorbeeld voor dat horloge hebben neergelegd?

8k

Top !!!

1 like

Ik begreep altijd dat als je eindelijk een mooi stalen Rolex model bij een AD mag aanschaffen en je schijft m meteen weer door met een premium, ze je op de zwarte lijst zetten.
Heeft S&C zichzelf nu op de zwarte lijst gezet. Lijkt me lastig voor dit businessmodel.

1 like

Was het niet zo dat bij een nieuwe aankoop het garantiebewijs een jaar in bezit blijft van Rolex? Dit om doorverkopen met winst te ontmoedigen?

Lijkt me geniaal als ik het garantiebewijs van m’n net aangeschafte horloge van 9K niet mee krijg.
Maar als S&C de koper is dan is dat probleem al opgelost.

1 like

Nee, hoorde wel dat dit in de USA het beleid was maar dat kan ook door iemand uit zijn duim gezogen zijn.

Nou, een plaetje dan maar van het … ding.

7 likes

Mooie Celica! :+1:

Daar gaan we weer hoor…

Wat is een ā€œlist priceā€ eigenlijk? Niets meer dan een prijsje op het prijskaartje toch?
Uiteindelijk gaat het om de marktwaarde van een horloge, dat is wat je ervoor betaald.

Jaaaaaaren lang werd er geroepen dat je dom was als je naar een AD ging. ā€œEen heel duur betaald kopje koffieā€ riep iedereen. Want waarom zou je niet naar de grijze dealer gaan? Daar kocht je hetzelfde horloge in de stickers met een discount van minimaal 20%. Je zou gek zijn als je de prijs van het prijskaartje ging betalen.

En nu? Nu is iedereen aan het janken omdat ze bij diezelfde grijze handelaar meer moeten betalen dan wat er op het prijskaartje staat.

Dit is nu eenmaal hoe het al jaren werkt, tot 2 jaar terug vond iedereen het prima, want zo hoefde wij niet de prijs op het prijskaartje te betalen…en zo is het nu nog steeds. Met als enige verschil dat de prijs bij de grijze dealer nu hoger is dan op het prijskaartje.

8 likes

Bam! :sunglasses:

7 likes

Jij ?

1 like

Top, de AD strikes back !!! na jarenlang op de pijnbank te zijn gelegd door de gierige consument die profiteerde van de eco crises slaat de AD eindelijk terug. Betalen Pannekoek !!
En knijp die ballen nog maar een paar jaar stevig aan, dat zal ze leren, die brutale consument ! Vragen om korting bij ons Heilige Merk , wat denk je wel ??? :rofl: :laughing: :wink:

4 likes

Ook veel duurder dan ze nieuw ooit waren (ook nog in guldens!) :slight_smile:

Zijn toch altijd meerdere pannen? :wink:

2 likes