San Martin Only

Deze is echt goed gelukt idd. Alleen moet je een flinkere pols hebben denk ik.

Ik hoop echt dat ze een bb54 editie maken. Voor mij een horloge dat ik nooit zal kunnen kopen en dan maar voor de hommage moet gaan

Neem eens een kijkje bij Cronos. Net als San Martin zijn ze van weergaloze kwaliteit (ik heb een andere Cronos en daarbij geldt het in ieder geval zeker)

1 like

Deze is 39mm voor de kleine pols

Zou mooi zijn als deze ook op rubber komt.

Klopt! Hierbij op 16.5cm pols. Helaas niet de beste belichting. Draagt als je het mij vraagt beter dan mijn BB58

1 like

Deze heb je al een tijdje toch? Meen ook de eerste versie met verborgen sluiting? Hoe is deze sluiting bij jou, nog voldoende weerstand op het veertje en functioneel?

Heb je deze SN004 wel eens overwogen? Ik heb em kort gehad en ik vond em heel gaaf. Uiteindelijk iets te klein voor een duiker voor mijn smaak. Hommage, ja, maar wel met een twist.

Kan er makkelijk een rubberen band op zetten ook.

5 likes

Dit is de SN004 Milsub

Ook als quartz met sweeping second, saffierglas en keramische bezel voor € 54,-……

Ik heb de rooie 007, maar draag die nooit :grinning:

2 likes

Los van de kleur wijzerplaat, zijn er echt veel verschillen zo te zien. Wijzers, indices, bezel insert, het glaasje. In alle eerlijkheid vind ik de SN004 stukken mooier :blush:

2 likes

Dankjewel!

1 like

Klopt al vanaf juni 2021. Heb de horloge ik denk een keer of 3 a 4 keren (korte tijd bij speciale momenten ) om gehad. Sluiting heeft niets geleden en doet zijn werk zoals het moet. Gebruiksvriendelijk en dus ja functioneel.
Het draagt erg fijn om je pols. Nauwelijks merkbaar zelfs.

Had je die bij watchdives besteld? Import kosten?

Ik had em via dit forum overgenomen. Recentelijk stond er nog eentje te koop zag ik.

1 like

Prima vakantiehorloge :+1:

7 likes

Ik twijfel nog om hem mee te nemen want wil er max 2 mee, maar eigenlijk moet het haast wel :ok_hand:t3:

Inderdaad fijn om mee te nemen op vakantie. De mijne ging pas geleden ook mee naar Lefkas :+1:t4:

Ik neem overigens altijd maar eentje mee op vakantie. Op vakantie wil ik alleen maar relaxen en dan wil ik me niet druk maken over welke horloge ik wil dragen :rofl: :rofl: :rofl:

10 likes

Die zijn tegenwoordig uitverkocht. Echt zonde. Gaaf ding.

1 like

@Jeranimo Klopt! Ben er zelf ook zeer content mee.

Ali express toch wel nog?