San Martin Only

Ik heb dezelfde horloge. Ook een erg mooi horloge. Heb zelf 20cm pols en hij ligt erg comfortabel om de pols. De bezel zelf is wel 1 mm groter dan de kast zelf.

2 likes

Ik heb deze een tijdje geleden overgenomen van Riepos.

De kwaliteit is wel echt ongelooflijk voor dit geld, alsook de looks & de lume…

Helaas blijk ik toch meer een ‘merk-snob’ te zijn dan ik dacht… zo ontbreekt een beetje de beleving van het merk hier. Maar als het merk je niets doet… zou ik absoluut niet twijfelen. :slight_smile:
Deze komt eerstdaags in het blauwe gedeelte terecht voor de fans :sweat_smile:

6 likes

Heel mooi. Die rivet bracelet is ook mooi. Ik ga 'm misschien wel weg doen om het om te ruilen tegen de bronze variant.

1 like

Mooi dat zwarte date-wheel. Tis inderdaad een erg mooi afgewerkt horloge. Heb zelf de blauwe versie. Maar ik snap wat je bedoel…. Ben zelf een Tudor fan en heb niet lang daarna de BB-pro bij S&C gekocht. Denk echter wel dat ik de blauwe gaat houden. Hij draagt wel erg fijn……

1 like

Ik heb een bronzen Steeldive gekocht dit jaar. Denk een impulsieve aankoop, horloge (piloot model) krijgt echter te weinig draagtijd. Toch wel beetje spijt van de koop.
Heb daarin tegen een rose kleurig San Martin (datejust hommage). Deze draag ik iets vaker. Erg mooi ook moet ik zeggen.

5 likes

Jammer. Ik vind bronze horloges wel wat hebben. Wat vind je van de San Martin bronze sub?
2023-08-21_14h54_58

Deze is zeker erg mooi! Een van de eerste San Martin datejust homages met marble dial. Word zo niet meer gemaakt. Deze is erg geliefd weet ik. Ik heb momenteel deze, maar die gaat er uit.

2 likes

Ja, wellicht dat dit iets is dat ik ook moet beseffen na 5 san martin aankopen. Hoe mooi ze ook zijn, want dat zijn ze echt; de feeling die je hebt als je een mooie seiko om hebt is toch anders. Waar dat em in zit weet ik niet.

1 like

@Jeroen.Bourne De bronzen horloge vind ik wel wat hebben. Tis een SM dus ik twijfel er niet aan dat ie goed is afgewerkt. Ik snap wel dat je er geïnteresseerd in bent. Ziet er goed uit.

De zilveren datejust is gewoon een mooi model horloge. Tijdloos naar mijn mening.

1 like

Deze in zwart met 'normale bezel zou echt sjiek zijn. San martin moet es sunburst dials gebruiken ipv cheap matte look.

1 like

Blijft ook een mooi en goed afgewerkt horloge :wink:

3 likes

Normale bezel? Als in niet bronze? Ik had graag een aluminium/matte bezel insert gezien. De vintage look zou dan compleet zijn. (alhoewel applied indices ook niet echt vintage is)

Mooi hoor, Eric. Ik ga 'm nog missen als ik dit zo zie. :face_with_hand_over_mouth: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Helaas Jeroen…

1 like

Ik vind dit echt 1 van de toppers van San Martin, de Milsub, ook een 38mm

9 likes

Dit ook topper met 38mm!!

Donkerblauw de plaat!

10 likes

Die is mooi, wat is het referentie nummer?

Erg mooi inderdaad. Die heeft meer sunburst plaat he?

Referentienr: San Martin SN0107-G-B volgens de vorige Hf eigenaar!

1 like

Aparte wijzerplaat, is heel donkerblauw soms tegen zwart aan. Maar geen sunburst plaat (geen radiale lijnen).

Heerlijke vakantiehorloge…

6 likes