Mooi, welk model is dit?
Dank! De SN0058!
Zo irritant als die kleur niet matched. Sm heeft dit vaak
Je hebt deze inmiddels verkocht geloof ik maar hoe is je deze bevallen toen?
Ben aan het denken over deze… wat vinden jullie?
Had eerst de pelagos op het oog maar ik denk dat deze te fors is voor mijn kinderpolsen
Wat is de diameter van dit horloge? De Pelagos (hommage bedoel je wss?) is 39mm. En wat is de de maat van je pols dan?
Deze die ik stuur was 38mm
De pelagos heeft een vrij rechte kast vorm en 47mm lengte. Als je naar review fotos kijkt die je bij smalle polsen vaak dat het niet mooi uitziet.
Heel jammer want die pelagos is wel mooi uitgevoerd.
Dat is inderdaad jammer als je een erg smalle pols hebt. Ik heb zelf de Pelagos hommage en moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de afwerking en uiterlijk!
Hopelijk dat de andere model beter ligt om de smallere pols. Is zeker ook een mooi horloge.
Ik heb de 38mm vintage variant. Heb dan wel grotere polsen, maar ik kan 'm iedereen aanraden. @PierreODactyl heeft met iets kleinere polsen deze gepast en een foto. Wellicht kan je 'm posten?
Deze week is het “back to school sales” bij Aliexpress.
Hun on the fly adjust clasp in mandje gestopt, en ineens even verder gekeken.
Was al een tijdje aan’t kijken naar hun sn0107G, de Tudor Ranger homage.
Die gradiant dials zien er prachtig uit!
paar pics van de blauwe die ik vond…
Over het algemeen ziet het er prima uit, maar ik vind persoonlijk niet genoeg verschil tussen de grote en kleine wijzers.
Dankjewel! Deze heb ik ook gehad, beetje spijt van dat ik em weg heb gedaan vandaar dat ik nu voor hetzelfde model in zwart wil gaan
Heel mooi, ben alleen niet zon fan van dat opgeplakte logo. Heb het 2x gehad en vond het reden om te verkopen. Ziet gewoon uit alsof er een extra uurmarker bij zit.
Iets waar ik dus ook over twijfel. De wijzers lijken ook niet dik genoeg in verhouding ?