Nu online voor de geïnteresseerden. 50 stuks van elke kleur.
Buy San Martin Watches | SN0113W Explore Mechanical Watch | Watchdives – WATCHDIVES
https://watchdives.com/cdn/shop/files/san-martin-sn0113W-watch_13_610x_crop_center.jpg?v=1694059229
Nu online voor de geïnteresseerden. 50 stuks van elke kleur.
Buy San Martin Watches | SN0113W Explore Mechanical Watch | Watchdives – WATCHDIVES
https://watchdives.com/cdn/shop/files/san-martin-sn0113W-watch_13_610x_crop_center.jpg?v=1694059229
En……besteld!
Bedankt voor de tip!
Jeetje, deze vind ik echt heel erg mooi. Sowieso groot fan van de Aquaterra. Nog nooit een homage gekocht omdat ik mezelf eraan zou ergeren, maar dat maakt dit horloge niet minder mooi!
Mooi inderdaad, helaas voor mij een vlindersluiting.
Paar keer gehad op staal en altijd de reden van verkoop
Kwam deze via r/ChineseWatches tegen, toch wel een erg leuk horloge zo. Jammer dat ze niet de chapter ring design van hun andere Pelagos gebruikt hebben, maar je kan niet alles hebben. Wijzerplaat is wel mooi, subtiele sparkle.
Oh god wat mooi…
Hier ook maar misschien iets te snel hoewel 50 zullen er snel weg zijn en hij blijft erg mooi
Benieuwd naar de kwaliteit
Het was bij mij ook snel besteld en achteraf pas mijzelf de vraag gesteld of ik nog een extra horloge nodig heb?
Ik sluit me hier bij aan altijd met dit soort prijzen.
Even kijken of het wat is en anders maar in het blauw
Ja dus sowieso altijd
De blauwe is uitverkocht zie ik. Dus die beperkte oplage zou wel eens kunnen kloppen. Ik dacht dat het een marketing truck was.
Beetje jammer dat nu ook het ‘limited editions’ concept wordt overgenomen door de Chinese merken
Volgens mij was dit meer een test of er animo is voor dit model. Ze hadden namelijk eerst een voting voor ook nog een groene en andere witte kleur.
De 2 kleuren met meeste stemmen gingen in productie. Bij succes waren de plannen om een versie te maken met de twisted lugs zoals bij de AT en meer kleur keuze.
Als het genoeg verkoopt blijkt die limited edition ineens geen enkel limiet te hebben. Is al vaker zo geweest.
Dat was snel.
in groen is gaaf