San Martin Only

Deze is ook mooi met die crème plaat

1 like

Dankjewel! Ben er nog steeds blij mee. Zeker met die rivet style band.

1 like

Die groene GMT :heart_eyes:

De verleiding niet kunnen weerstaan…

11 likes

Groot gelijk! SM heeft dit erg goed gedaan. :ok_hand:t4:

Tikkeltje off-topic, maar kan ook deze quartz GMT aanraden met Zwitsers Ronda (!) uurwerkje. Tijdens de laatste Ali sale voor €52,- kunnen aanschaffen. Erg leuk (en nog bijzonder comfortabel) horloge voor de makkelijke grab-and-go zonder zorgen:

13 likes

Eens met de beste man hierboven. Plus je krijgt er een betere logo voor terug :sweat_smile:

2 likes

Had hem al een tijdje in mn winkelmandje. Toen liep de sale af en dacht ik, laat maar gaan.

Ineens was hij toch weer in de sale, met wat andere modellen, en nu dan toch maar gedaan!

Ik heb de variant met geprinte indices en logo gedaan, in plaats van de opgelegde. Die vond ik net iets té.

dat is al een stukje beter inderdaad. blijft een lelijk logo :rofl:

1 like

Haha, ieder zo zijn/haar mening. Ik denk dat ik dit wel trek. En anders, in to the blue section :joy:.

1 like

Vind addiesdive logo echt véél lelijker :joy:

Vandaag is blauw

12 likes

Oh dat is een hele mooie :ok_hand:t2:

Is dat de SN004 limited edition v2 (met matte ceramic bezel)?

Linkje?

2 likes

Zoek even op Ali op ‘Addiesdive gmt’.
Adviseer nog even te wachten tot de grote 11 november sale. Dan zijn er hele mooie aanbiedingen

Edit: Addiesdive neue Herren uhren bgw9 super leuchtende Blase Spiegel Glas gmt Uhr 20bar wasserdichte Quarzuhren reloj hombre - AliExpress 1511

Deze is vanaf morgen tijdelijk $59 dollar

1 like

Ik kijk regelmatig naar de horloges van San Martin, maar dat LOGO… !!
Echt Vreselijk… !! Zijn ze ook te krijgen met een ander logo of zonder…???

2 likes

Ja, je kan de meeste zonder logo bestellen.

1 like

Niet meer, ze zijn daar een aantal maanden geleden mee gestopt om te focussen op hun identiteit als merk ipv alleen maar hommages aan te bieden.