San Martin Only

Haha, zeker . Zelf ook al een keer een SM gehad gewoon prima kwaliteit.
Degene die je nu hebt is een Black Bay (79540) maar dan met Mercedes wijzers :+1:

1 like

Heb de zwarte nodate binnen op staal. Best netjes wat ze voor het geld kunnen maken. Scherpte van de band valt mee, maar heb ook niks om het mee te vergelijken. Een link eruit en ben wel blij met de toollless adjust, maar echt soepel loopt hij niet. Uurwerk loopt prima op tijd.

Mijn eerste San Martin en wow…

14 likes

Nog steeds happy mee. Uitermate verrast met dit horloge.

9 likes

16 likes

Deze “CAPTAIN WILLARD” is zo retegoed dat ik nu voor een Seiko SPB151J1 ga. Heeft ruim 2 jaar geduurd, maar dat uitproberen van een San Martin voordat ik de real deal koop.

10 likes

Ok ok, niet het meest originele ontwerp maar wel f****g goed gemaakt en afgewerkt in titanium

14 likes

Mooie Pelagos hommage. Mooie plek voor de datum, daardoor oogt het mooi in balans en zorgt voor symmetrie. Het logo bevalt mij ook, deze is onopvallend zonder lelijkheid zoals veel Chinezen graag toevoegen.
Ben benieuwd of dit uurwerk ook goed is.

2 likes

Dank je. Wat uurwerk betreft is het vaak een loterij, ik denk dat ik deze keer een prijsje heb gewonnen……:wink:

Plus 23 seconden in 7 dagen, ‘s nachts naast het bed met kroon omhoog.

Ik heb de blauwe versie. Horloge is inderdaad super mooi en goed afgewerkt! Dit jaar 2x mee geweest op vakantie… draagt ook erg fijn.
Net pas de SN0109 (Pepsi gmt witte wijzerplaat) besteld. Stond al een tijdje op mijn lijstje :wink:

2 likes

Ik vind die bracelet bijzonder goed gelukt. Heel mooi :star_struck:

Vandaag de SN0109 ontvangen. Weer een mooie exemplaar erbij als vervanger van mijn BB-Pro.

10 likes

pelagos en de pepsi zijn allebei ‘‘dezelfde’’ specs. 39mm. ze zeggen dat de pepsi groter is qua lug to lug en bezel. klopt dit? draagt de pepsi daadwerkelijk groter ?

Klopt de Pepsi heeft een iets groter lug to lug (0,6mm). De Pepsi is optisch ook iets groter. Qua draag comfort merk ik niet zoveel verschil. Ik heb 20 cm pols. Horloge is mooi plat en ligt erg fijn op de pols.

wrist shot met de pepsi aub :smiley: en dan niet zoals 80% van de mensen hier doen. maar beetje van ver :sweat_smile:

Effe snel in mijn thuis tenue :stuck_out_tongue_closed_eyes:

11 likes

Oei met jou moet je geen ruzie hebben. Wat is je pols maat? Ziet er namelijk echt niet te klein uit nee! Gaaf ook deze witte wijzerplaat variant

1 like

Mijn polsmaat is 20 cm. Net zoals de Pelagos hommage maar zeker ook bij mijn Tudor, zit deze ook erg fijn om de pols. :ok_hand:t4:

Goed om te horen! Thanks :smiley:

Nog steeds een pols vol titanium

14 likes