NA. Heeeel dik. Wel wennen dat pepsi kleurtje.
Mocht iemand nog een san martin jubilee over hebben hoor ik het graag. De prijs komt wel goed
NA. Heeeel dik. Wel wennen dat pepsi kleurtje.
Mocht iemand nog een san martin jubilee over hebben hoor ik het graag. De prijs komt wel goed
Man man, ik krijg bijna spijt van mijn keuze voor de “Blackbay Pro” versie.
Erg gaaf die Pepsi’s!
Thanks!
was erg aan het twijfelen een tijdje geleden.witte wijzerplaat oogt voor mij iets te wit met de indexeringen en indexering ringen haha. maar uiteraard een gave kleuren combi. zwarte contrast is voor mij net iets spannender ! nu alleen nog even een jubilee regelen! ben blij met het formaat. op mijn 17cm pols oogt hij niet te klein gezien de bezel 40,2mm is en lug to lug 48,5mm! top top top
Hahaha veel leuker toch zo’n pepsi
Die BB-pro versie heeft San Martin wel goed gemaakt hoor. Ook erg goede afwerking Ik zou een Pepsi erbij nemen Altijd leuk om af te wisselen.
Doe ik zelf ook veel.
Maar dan wel de witte wijzerplaat variant.
De Pepsi heeft idd iets, maar toentertijd toch voor de BB Pro gegaan.
Wellicht, in de 11-11 sale, maar vind de Cronos GMT dan ook erg gaaf.
Zit eigenlijk een beetje te wachten op een SM BB54. Die moet er komen, toch?
Ik volg
Oh je hebt gelijk ja, my bad. Dan hebben we hem hopelijk nog tegoed!
Tikkeltje off topic maar ik ben best benieuwd naar deze IWC Ingenieur homage. Prima logo, en ook in grijs, zwart, wit. Date wheel zelfs in dezelfde kleur.
PT5000 movement maar ook SW200 en ETA2824 keuze.
En deze binnen :
Mooie aanwinst.
Staat je goed.
Veel plezier ermee.
Waar is deze te koop en welk merk is dit…??
Op Ali te vinden . Merk heet IXDao.
meaning behind the brand name and this is what I found. The is the roman numeral for 9 and dao means flag or banner, so the name translates to nine banners. “Dao” can historically refer to the big banners that were used in ancient china/mongolia, which are also known as tugs.