San Martin Only

NA. Heeeel dik. Wel wennen dat pepsi kleurtje.

Mocht iemand nog een san martin jubilee over hebben hoor ik het graag. De prijs komt wel goed :grin:

10 likes

Die is ook erg mooi met zwarte wijzerplaat! Enjoy :raised_hands:t4:

Al ben ik zelf ook erg tevreden met de mijne :wink:

8 likes

Man man, ik krijg bijna spijt van mijn keuze voor de “Blackbay Pro” versie.

Erg gaaf die Pepsi’s!

Thanks!

was erg aan het twijfelen een tijdje geleden.witte wijzerplaat oogt voor mij iets te wit met de indexeringen en indexering ringen haha. maar uiteraard een gave kleuren combi. zwarte contrast is voor mij net iets spannender :slight_smile: ! nu alleen nog even een jubilee regelen! ben blij met het formaat. op mijn 17cm pols oogt hij niet te klein gezien de bezel 40,2mm is en lug to lug 48,5mm! top top top

1 like

Hahaha veel leuker toch zo’n pepsi

1 like

Die BB-pro versie heeft San Martin wel goed gemaakt hoor. Ook erg goede afwerking Ik zou een Pepsi erbij nemen :wink: Altijd leuk om af te wisselen.
Doe ik zelf ook veel. :ok_hand:t4:

1 like

Maar dan wel de witte wijzerplaat variant.

De Pepsi heeft idd iets, maar toentertijd toch voor de BB Pro gegaan.

Wellicht, in de 11-11 sale, maar vind de Cronos GMT dan ook erg gaaf.

San Martin Ranger, 38mm op 20 cm pols

6 likes

Zit eigenlijk een beetje te wachten op een SM BB54. Die moet er komen, toch?

1 like

Ik volg :grinning:

1 like

Deze komen binnenkort maar de bezel schijnt niet mooi glanzend (keramisch) te zijn.

3 likes

Voor mij geen must.

Maar deze zijn 40mm?

1 like

Oh je hebt gelijk ja, my bad. Dan hebben we hem hopelijk nog tegoed!

1 like

4 likes

Tikkeltje off topic maar ik ben best benieuwd naar deze IWC Ingenieur homage. Prima logo, en ook in grijs, zwart, wit. Date wheel zelfs in dezelfde kleur.
PT5000 movement maar ook SW200 en ETA2824 keuze.

8 likes

En deze binnen :

Relaxed. Mooi maatje.

Mooie kleur ook. Wijzerplaat is soms zwart, soms donkergrijs, soms bruin-achtig iets.
Uiteraard weer met een goede lume.

12 likes

Mooie aanwinst.

Staat je goed.

Veel plezier ermee.

1 like

Waar is deze te koop en welk merk is dit…??

Op Ali te vinden . Merk heet IXDao.

meaning behind the brand name and this is what I found. The is the roman numeral for 9 and dao means flag or banner, so the name translates to nine banners. “Dao” can historically refer to the big banners that were used in ancient china/mongolia, which are also known as tugs.