San Martin Only

Iemand toevallig een jubilee liggen? :sweat_smile:

1 like

Goed merk hoor. Die Ixdao. De pelagos variant beukt alle andere pelagos hommages aan de kant

5 likes

Geen gezeur dit, want de SN020-G is één van m’n fijnst dragende horloges, maar er zit wel een scherp randje aan de clasp… Merk er niks van, maar zag dat m’n huid het toch een beetje te verduren krijgt…

3 likes

Knap staaltje werk dit hoor. :red_circle::large_blue_circle:

12 likes

Ik blijf zelf geen fan van de 62MAS, maar wel van San Martins emaille wijzerplaten. De kwaliteit van die op mijn BB36 hommage blijft geweldig.

7 likes

Deze SN0008C is nu op Aliexpress te koop voor 163 euro in totaal! Dit is een “goedkopere” versie dan de eerdere SN008 alleen dan met NH35 uurwerk.

Ik ga m bestellen!

5 likes

Ik heb nu ook een SM. Geweldige kwaliteit.

Echt goede lume.

15 likes

Het is niet zo vaak dat ik een ex-horloge mis. Ik zit in een duiker fase en ik had mijn SN004 niet zo snel weg moeten doen.

Is dit horloge nog op het forum?

9 likes

7 likes

Ik zit in mn hoofd met zo’n Pelagos 39 homage. Maar weet niet of dat de ‘jeuk’ zal verhelpen… wie heeft ervaring met dat model?

3 likes

Je hebt 2 versies op Aliexpress 1 in staal en 1 in Titanium, ik zou altijd de Ti versie nemen. Voor het geld in de 11-11 sale kun je het proberen. Anders is ie in blauw zo weer weg met weinig afschrijving!

1 like

Altijd in TI, uiteraard, dat donkere materiaal maakt het org. ook zo stoer. Ik zou hem sowieso op een Zuludiver Octopod NATO dragen. Dus de kwaliteit van de band is van ondergeschikt belang (meestal nog wel een dingetje qua scherpe randen etc. vanuit China).

11-11… Sint maarten? Qu’est-ce que c’est?

1 like

Jij komt duidelijk niet uit het zuiden :man_facepalming:

2 likes

Titanium is echt heerlijk! Dit is mijn test horloge. Tot nu toe ben ik er helemaal blij mee.

7 likes

Twijfel heel erg om deze ook te nemen. of de PT5000 versie met dus een rivet bandje. :sweat_smile: Enige verschil is dus beide verschillende bandjes, en de ene heeft een NH35 en de ander een PT5000?

1 like

Off topic: vette JEM! Is dat de 777?

1 like

Ik heb nog een oudere pagani design met Rivet band maar daar ben ik niet dol op, deze vond ik strakker!
En NH35 is gewoon goed :slightly_smiling_face:

1 like

is ook andere kwaliteit he dat moet je niet vergeten.

haha mijn voorkeur gaat uit naar PT5000 hoor. NH35 heb ik altijd problemen mee na een tijdje. loopt altijd dramatisch slecht per dag. Tenminste van de modellen die ik ooit heb gehad. weet niet of SanMartin ze netjes reguleert voordat ze de deur uit gaan. maar PT5000 is over het algemeen beter toch? ‘‘zeggen’’ ze

1 like

Ja, lekkere kleurtjes zijn wel lekker hè.

Het uurwerk werkt hier extreem goed. Tot nu toe niks aan de hand/pols.