San Martin Only

mooie nato - heb je een linkje?

De Aqua Terra v2 is uit met twisted lugs en nieuwe full brushed bracelet met fly clasp. Groene kleur is nieuw toegevoegd:

5 likes

De blauwe is incoming

2 likes

Ik heb weer een San Martin :grin:

17 likes

Die smoelt wel goed zeg!! :ok_hand:t2:

1 like

Mooi!! Welk typenr is dit?

EDIT; Ik heb hem al gevonden :blush:

1 like

Thanks heren!

Even mijn San Martin reisje hier neerzetten, waarbij ik moet zeggen dat de kwaliteit per exemplaar omhoog is gegaan. De nieuwe en tevens enige in mijn bezit zou nog wel eens een vast onderdeel van mijn collectie kunnen blijven :+1:

9 likes

Als die gasten nog eens goede AR coating uitvinden aan de buitenzijde van het saffier dan zijn ze volledig onverslaanbaar in mijn ogen!

Die skip ik graag hoor :sweat_smile: daarmee blijf je aan het poetsen

1 like

Die snap ik niet? 9/10 horloges uit een luxe segment heeft anti reflectie coating aan binnen en buitenzijde.
Deze horloges hebben die coating alleen aan de binnenkant van het glas. Waarom zou je blijven poetsen met AR coating aan de buitenzijde? :slightly_smiling_face:

1 like

San Martin heeft bij Longines gespiekt

3 likes

Weet ik, mijn Breitling heeft het ook maar had het ook op mijn Squale 1521 :wink: als je daar een beetje schuin op kijkt zie je juist allemaal vlekjes/druppeltjes en vegen van vingers. Waarschijnlijk omdat ik dan een vlekje zie en het met mijn vinger wegpoets :sweat_smile: maar dat vind ik dus irritant, dan liever alleen aan de binnenkant. En het is gevoelig(er) voor krassen :man_shrugging:t2:

1 like

Nog eentje van deze. Leuke kleur vind ik!

7 likes

Net deze in ontvangst genomen van PostNL
Super mooi gemaakt weer!

6 likes

Blijft een strak ding! Ik wacht op SM’s BB54 homage. Ik voel het geld al branden in m’n zak…

1 like

15 likes

Zijn er al wat 11-11 bestellingen binnen?

9 likes

Ja :+1:

En nog eentje incoming :grin:

11 likes

Die heb ik in de faux patina uitvoering! Een super ding!

En deze ook nog;

8 likes

Ben hem aan het verkopen maar het is echt een geweldig goed afgewerkt horloge.

Verkoop is alleen vanwege mijn Smiths PRS-25.

5 likes