San Martin Only

2 likes

Hoe bevalt de duiker? Mooi ding zeg…

1 like

Top horloge :muscle:

1 like

ik zit eraan te denken 1 aan te schaffen. abnormaal wat ze voor het geld kunnen maken tegenwoordig.

2 likes

Ja ze hebben nu zelfs een MOP versie in verschillende kleuren. Die is echt schitterend voor nu €200,-

1 like

nederlands graag ? :nerd_face:

Mother of Pearl, aka parelmoer.

1 like

Inderdaad :sunglasses:

Voorbeeldje

5 likes

Met echte SanMartin secondewijzer! :wink: Super mooi horloge.

1 like

Och nee verschrikkelijk :see_no_evil: laat hem zo cheap ogen op deze manier. Net als die San Martin datejust modellen.

1 like

Het zou leuk zijn als ze meer modellen met deze gele kleur uitbrengen!

1 like

Haha leuke mening, ik vind het juist ‘duurder’ ogen.

9 likes

Ach, zolang je er maar van geniet! ieder zijn eigen mening inderdaad

1 like

Deze San Martin vandaag besteld. Ben erg benieuwd naar de kwalireit.

4 likes

Deze sn059 met sw200 op 11.11 gekocht via sbk watches. Was er snel, was onder de indruk tot…

Na een halve dag dragen een schroef verdwenen was van de bracelet en het horloge plots los in m´n jas zat. Gelukkig niet gevallen.

Heb sbkwatches gemaild met vraag voor minstens vervanglink, is benieuwd wat ze gaan doen. Op z´n minst ontnuchterende ervaring.

6 likes

8 likes

Oei. Dat zijn de mindere ervaringen!!

Daarom, welk horloge dan oom met staal en schroeflinks, bij het op maat maken, doe ik een druppel loctite op het draad van de schroefjes.

Geen garanties, maar wel ietwat meer zekerheid.

2 likes

Doe ik ook altijd bij elke nieuwe horloge(band). Alle schroefjes voorzien van een druppeltje loc-tide.

1 like

Ziet eruit alsof daar eenzelfde schroefje in gaat als in de andere schakels? Waar je er hoogstwaarschijnlijk een paar van uit hebt moeten halen :wink: gebruik je daar toch een schroefje van :upside_down_face:

Edit; en hoe heb je die gedragen in die stickers? :sweat_smile:

1 like

Oei, gelukkig dat t nog net goed is gegaan! Ik heb ditzelfde ook gehad met een aantal horloges en bracelets. Ergens is het ook begrijpelijk, het zou raar zijn dat je je nieuwe horloge alleen met een heetwaterbad goed passend op je pols kan krijgen. Maar het is wel heel makkelijk te vergeten in de glunder van een nieuwe aankoop. :sweat_smile: Blijft de afweging van screwlinks vs pin & collar natuurlijk.