Die Chinezen zitten er ook boven op he:
Interessant
Ik ben bij de blauwe bovenin wel benieuwd hoe je de tijd aanpast
Special edition zonder uurwerk. Staat gegarandeerd 2x per dag op precies de goede tijd! Hahaha!
Ja ik ben dan ook maar loctite gaan halen. Dat ene schroefje zat hopelijk expres losser.
Dat heb ik gedaan, toch een mail gekregen van sbkwatches dat ze me een schroef gaan sturen en ik me voor de rest geen zorgen hoef te maken over de kwaliteit. De sellita die erin zit, doet het inderdaad wel maf goed. +5 horizontaal, 0 verticaal. Wel een bracelet waar je wortels mee kan pellen.
Wat is hier mee gebeurd…
Chopard happy diamonds hommage?
Viel van mn pols af terwijl ik m omdeed, van ong 50cm hoogte :’)
50? Lange armen heb je
Dat of ik zat op een bankje
Ik baal er wel enorm van, het was ‘t eerste horloge weer waar ik echt verliefd van raakte… En ook de reden dat ik kleinere (cf. <40mm) horloges begon te dragen. Maar goed, nu wel weer een lege plek in mn horlogekist en een excuus om een andere groene te kopen.
De verleiding bestaat om gewoon dezelfde te kopen, maar aan de andere kant is dit ook misschien een goed einde van het aanschaffen van clomages. Ben nu al redelijk wat maanden niet meer warm gelopen van ‘nieuwe’ ontwerpen vanaf AliExpress.
Jup same.
En ik dacht dat het alleen met een dotje lijm vast zat, zitten dus echt gaatjes in de dial!
Dit schrikbeeld brengt me in één keer van San Martin Only naar San Martin Noway!
Haha, hater!
Mocht iemand trouwens van zijn SN021-GB3 (donker blauw) af willen, dan houd ik me aanbevolen