San Martin Only

Deze net binnen. Mijn tweede San Martin. Weer prima prijs/kwaliteit.

18 likes

mijn eerste, sta echt perplex. wat een prachtige kwaliteit voor 230 euros…

13 likes

Mooi hoor. In mijn Ali-mandje gehad tijdens de vorige sale maar uiteindelijk niet doorgedrukt…

Ja toppertje is het (Ik heb de groene variant). Nog steeds onder de indruk van.

Op een suede strap gezet :sunglasses:
Leuk horloge, goede kwaliteit, niets mis mee…

10 likes

San Martin heeft net een nieuw model aangekondigd voor 2024, het jaar van de draak.

Dit is wel gaaf! :smiley:

17 likes

Waar heb je dit gelezen en waar gaan deze uitkomen? Deze wil ik wel

https://www.watchuseek.com/threads/san-martin-2024-year-of-the-dragon-original-design-nh34-gmt-merry-christmas-happy-new-year.5538030/#post-57395099

1 like

Gaan ze nu ook eigen designs maken, moet niet gekker worden met die gekke Chinezen :laughing:

2 likes

Zojuist bij ome Ali een SN 0113W V2 besteld met groene wijzerplaat (38mm). Enige tijd de site met regelmaat in de gate gehouden aangezien de groene plaat niet meer verkrijgbaar was maar vandaag toch mijn slag kunnen slaan! Erg benieuwd!! Iemand deze klok al om de pols hangen, eventueel in andere kleur wijzerplaat?

4 likes

De blauwe versie, deze maand binnen gekregen. Bevalt erg goed, fijne band ook

5 likes

:+1:t3:

5 likes

Van welk bekend horloge hopen we een San Martin homage te zien in 2024? Ik zeg de Tudor BB54.

Fijne jaarwisseling allen!

2 likes

Dat doet SM al langer hoor!

Cronos heeft dit model al gemaakt.

Een oldskool Airking zou ik leuk vinden.

4 likes

Cartier Tank in een maat voor een volwassen vent. Met varianten die er klassiek uitzien en met wat leuke kleurvarianten. San Martin bouwkwaliteit. Dat lijkt me wat.

1 like

4 likes

Recent een SN007 aangeschaft, een prachtig exemplaar en erg goed afgewerkt voor een horloge in deze prijsklasse. :ok_hand:

8 likes

6 likes