Beste San Martin bezitters,
Ik ben voornemens een San Martin Hulk of Batman te kopen maar ben redelijk onbekend met dit merk.
Is de kwaliteit en waterbestendigheid én garantie goed?
De kwaliteit en waterbestendigheid zijn prima .
Garantie heb ik geen idee van. Nog nooit aanspraak op hoeven maken
top. Je gaat je verbazen voor die paar knaken.
Thanks!
Gewoon doen, heb er verschillende gehad en altijd tevreden geweest over de kwaliteit en afwerking en nooit problemen mee gehad. Zeker als je voor de Hulk wilt gaan. Ik weet persoonlijk niet of ik voor de batman zou gaan maar dat is met name door de Hangzhou 6460. Is volgens mij een 2836-2 clone maar weet niet wat de kwaliteit van het uurwerk is en ik vind ze persoonlijk vrij duur. Dan zou ik eerder voor een NH34 GMT gaan en als je perse dit model wil evt voor de Cronos…
Nieuw wijzerplaatje er in en door Wat voor uurwerkje zit er in? Heb nog een San Martin plaat liggen in het zwart voor een PT5000/2824.
Ik heb interesse in een san martin sn0054-g-e1
Deze is momenteel €155 in de sale. Iemand die deze in bezig heeft? Ik ben benieuwd hoe hij bevalt en zeker hoe de clasp is.
Waar?
AliExpres san martin official watch store. De prijs komt een paar eurootjes hoger uit. Vergeet de kortingbon niet aan te klikken
Ik heb deze met volledig geprinte dial. Bouw is zeer degelijk, zelf nog de “on the fly” clasp erbij besteld, heerlijk horloge.
Wauw! San Martin maakt wel fantastische horloges hoor ! Deze kocht ik onlangs met stalen band. Ik had nog een groene tropic liggen. Zo heb ik twee uitvoeringen tot mijn beschikking. Mooie donkergroene tint die afhankelijk van de lichtval steeds iets anders kleurt.
Heb mijn eerste San Martin , overgenomen van @piede (zie hoger in dit topic) .
Ben enorm verrast door de kwaliteit. Smaakt naar meer…
Brengt me op mijn vraag: waar kopen jullie ze? Ben een beetje anti-Ali Express.
Mooi! Welk typenummer?
SN033 is het typenummer: