San Martin Only

Hmm dat verrast me, ik vind de SM er best groot uit zien op die foto :thinking:

1 like

Had al even geinformeerd gister, direct reactie van San Martin :arrow_down:

7 likes

Het horloge is ook wel groter dan ik had verwacht. Dat ligt denk ik aan de platte en lange kast. Eerder heb ik een Seiko SPB051 gehad en door een vergelijkbare kastvorm en grotere afmetingen is die heel snel doorverkocht.

Nou zijn wrist shots soms vertekenend maar veel groter moet ik niet hebben :slightly_smiling_face:

Okee dan vrees ik het ergste als die binnenkomt :joy:

Iemand interesse? :stuck_out_tongue:

4 likes

Ja die is ook erg gaaf.

Als dit door kan gaan en je hebt hulp nodig, help ik graag :wink:

Wat zijn die stippen aan de buitenkant van de stalen band?

1 like

Dit wordt in horloge thermen een “rivet” band genoemd.

5 likes

Lelijk.

4 likes

Je had beter voor de SN004-G kunnen gaan misschien, qua maat…

Mooi

Ik heb zelf niet gelijk behoefte aan nog een San Martin. Ik wil ook wel helpen, hoewel dat amper nodig is, want je kunt heel makkelijk overleggen met ze voor zo iets.

Qua maat (en kastvorm) zeker! Maja het is de dial en indices die me zo aanspreken in de 62mas homage

Misschien zijn ze te porren voor een swap, volgens mij past dat geheel namelijk zo in die kast.

Nou dat had ik dan beter vooraf kunnen bedenken, plus bezel enz moet dan ook… we kijken het wel ff aan, zal over weekje of 1,5 wel binnenkomen

Hierbij wat betere foto’s van de 62mas homage. Door het bolle glaasje is een foto wel lastig vind ik.

@Dao de foto wat verder weg toont de ligging op de pols wat realistischer. Mijn pols is idd 18,5cm en redelijk plat aan de bovenkant. Het is erop of eronder voor je :wink:

7 likes

Ach als hij weg mag hoor ik het graag :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

2 likes

Is genoteerd :wink:

1 like

Ruilen? :stuck_out_tongue:

Tja, ik zit op 20cm omtrek, en voor mij is het optimum ook echt maximaal 41mm hoor. Groter kan ik op zich dragen, aangezien mijn pols ook vrij plat zijn, maar ik vind het niet prettig dragen, en ik vind ook dat het er veel minder elegant uit gaat zien, echt alsof je wat te compenseren hebt… 38mm vind ik nog het allerfijnst, maar mijn 36mm Expedition draag ik ook gerust nog. Snap echt niks van die mensen die zo standvastig vinden dat het allemaal zo groot moet, als je bedenkt dat de groten uit de geschiedenis ook gewoon een 36mm of 38mm rockten.

4 likes