Ik had begrepen dat wat voor commerciele acties, wervingen etc etc niet zijn toegestaan hier. Staat ook in de regels. Kijk, mij maakt het niks uit, in tegendeel, maar ik ben hier meerdere malen keihard op mijn vingers getikt, ook voor dingen die ik hier wel degelijk her en der zie gebeuren, dus ik kijk wel uit.
Dit is, als hij nog steeds zo mooi is als hij was, een dijk van een horloge. Die saffier insert is echt iets heel bijzonders, en de kast vorm prachtig, draagt heerlijk, heeft bakken uitstraling. Zeker met een echte gilt wijzerplaat.
Uit de forum FAQ:
Commerciële uitingen, werven van personeel, starten van inkoopacties, organiseren van bijeenkomsten onder leden of andere activiteiten waarbij de suggestie wordt gewekt dat dit plaatsvindt door of met toestemming van horlogeforum.nl. Dit geldt voor zowel activiteiten op- als (externe) activiteiten namens het forum.
Goed om ff te checken. Volgens mij wekt niemand de indruk dat het dan namens HF is, maar volgens mij is het sowieso goed om even te checken bij de forumbazen en dan lijkt me dat het wel goed komt.
Gave nieuwe binnenkomers!!
Er zijn wel eens inkoop acties geweest, invicta bijvoorbeeld. Wat @Dao ook aangeeft. Na vragen bij admins en moet names HF maar gewoon als een inkoop actie
Ik heb wel de indruk dat de diameter is toegenomen van deze, maar niet de lengte van de wijzers. Die diameter kan ik wel mee leven, maar te korte wijzers op een vintage, dat is mij iets te rolex
Voor mijn gevoel zijn de wijzers bij beiden even ver van de rand van de plaat af, toch? Komen bij beide net over de stippen.
Tussen die twee is er geen verschil, maar vergelijk je met mijn exemplaar, dan is de GMT wijzer driehoek echt overlappend met de minuten track, en bij beide hierboven lijkt hij veel korter… De kast van mijne is 39,9mm.
Ik zal het eens vragen aan ze.
Ok, de vraag is gesteld, even wachten op antwoord.
Dit was het model waar ik ook met een schuin oog naar keek, als deze inkoopactie doorgaat, mag je mij i.i.g. op de lijst zetten.
Ben benieuwd. Vind ze niet ontsierend kort. Wel mooi zeg die bedel insert!
Ben erg benieuwd!
custom logo van het forum erop en je hebt een forum limited.
De V1 62MAS is binnen. Kwam op een tropic bandje dat me niet zoveel doet. De stalen band is erg goed! Meteen een bevestiging dat ik een duiker toch echt het liefste op staal heb.
Ik snap de hype!
Een snelle foto is crappy avondlicht.
Nogmaals bedankt Luuk @Number4
Nice. Wat is je polsomtrek als ik vragen mag?
Die bb58 vind ik cool. Moet deze nog komen?
Ja, die is nog niet uit…
Ongeveer 18,5cm