Die is wel al verkrijgbaar hoor.
Mag toch aannemen dat ik hier wel een link naar de official store mag plaatsen…
Die is wel al verkrijgbaar hoor.
Mag toch aannemen dat ik hier wel een link naar de official store mag plaatsen…
De Macroshots van hun submodellen op de site zien er ook heel erg goed uit. En IRL ook.
Ik zit al enige tijd te kijken naar zo’n leuke flieger, met cross hair wijzerplaat.
Ik heb het draadje niet volledig gelezen, dus schiet mij niet af; maar duurt de verzending lang?
Ik zit naar deze te loeren, maar hoe zie je welke type wijzerplaat je selecteert bij optie A of B, of wat dan ook?
Moet je even geduld hebben en op de plaatjes klikken.
Oke bedankt for de tip. Op een of andere werd de website net op mijn mobiel brak ingeladen. Zie nu ook de shipping info etc.
ah damn die bb58… i must have it…
Zie uitverkocht staan
waar heb je dit vandaan?
Check! Dan maar iets anders besteld
Bij mijn groepsaankoop heb ik contact gehad met het contactpersoon van San Martin, en had hem mijn mods laten zien, vond hij erg leuk, dus kreeg ook deze plaatjes van hem terug…
Groepsaankopen scheelt trouwens wel geld ook!
Verzending gaat heel erg vlot, meestal een week. Je krijgt alleen wel eigenlijk altijd invoerrechten, dus hou daar rekening mee.
hoeveel scheelt dat nu als je een groepsaankoop doet? en wanneer zien ze het als een groepsaankoop, bij 2 of bij 15 horloges
Lijkt mij wel interessant, zo’n groepsaankoop, wellicht is er een soortgelijke actie als met de invicta een tijdje geleden op te zetten?
Dit ging dan om een custom print. Normaal voor de SN004-G met custom plaat liep het tegen de $300 voor eentje, en nu was die als ik me goed herinner rond de $220 inclusief verzending, bij 20 stuks.
Ze werden dan dus door San Martin naar alle individuele adressen verstuurd.
dus als we een gezamelijke order plaatsen dan kunnen we een leuke korting regelen?
Oei, die is wel sexy.
Zeker! Misschien kan dit alleen beter niet op dit forum?
want?
Inkoopacties zijn historisch nooit een probleem geweest voor zover ik weet. Wellicht @Jur wel even op de hoogte brengen?