San Martin Only

Ja toch. Ben heeel erg benieuwd hoe die in het echt is. En wilde al heel lang een brons horloge.
Gefeliciteerd met de aankoop, en nu wachten…

1 like

11 likes

Iemand toevallig een andere variant van deze (onderweg)? Ben benieuwd naar die marmer versie…

10 likes

Ik mag ook meedoen!:innocent: kwaliteitje hoor… erg mooi afgewerkt, band is super en mooi getaperd. sluiting klikt goed vast en de bezel draait perfect.
Zal niet lang duren voor de volgende San Martin onderweg is😜

7 likes

Tof om ze zo naast elkaar te zien Luuk. Dit topic is me langzaam aan het overhalen er ook eentje te bestellen :upside_down_face:

1 like

Wat nieuwe modellen, sommige nog op komst…

Die snowflake is wel gaaf vind ik. En de saffier insert GMT, hoewel het er nu op lijkt dat deze een iets grotere kast krijgt. Dat zou ik persoonlijk wat minder vinden, zo’n vintage model hoort niet die lompheid te hebben.

12 likes

Hahaha nu ook al de BB58 van SM :grin:

2 likes

Met een 0.40mm dunnere totale dikte als ik het mag geloven. En minder grote lappen tekst op de plaat. Ik vind het wel wat. :thinking:

1 like

Ziet er leuk uit en zeker voor dat geld. Maar ik heb het origineel dus hou 't daar maar bij.

Maar niets tegen S. M. hoor heb er zelf ook één en dat is een heerlijke beater.

6 likes

Ook fraai en apart:

Damascus Watch – San Martin (sanmartinwatches.com)

Met Eta 2824.

Ik zag dat ze ook horloges hebben met Ronda uurwerken.

5 likes

Oei die BB58 Hommage deed een beetje pijn omdat ik de echte had.
Ik focus me alleen op de Seiko hommages omdat ik niets meer met dat merk heb.

5 likes

Ja, en met een beproefd, goed servicebaar uurwerk… Ik denk dat ik er wel eentje van deze laat komen als ze beschikbaar worden.

Welkom bij “de San Martin club” :wink:

1 like

Oeh mooi spul zeg. Hopen dat er een BB GMT model komt ook.

Daar is wel al een andere aanbieder van, maar geen idee wat voor uurwerk. Ook op alie. Die zijn dan steriel. Ik denk niet geweldig van kwaliteit alleen, zoals San Martin dat wel is.

Vind die bb58 best een leuk probeer horloge. Voor je de echte koopt.

2 likes

Ik denk dat ik weet welke je bedoelt ja. Corgeut toch? Ik ben wel beetje klaar met “spul” van dat kaliber. Ik zie het inderdaad normaal als probeerhorloges. Nu heb ik bv een Parnis rootbeer GMT “geprobeerd.” Nu weet ik zeker dat ik die heel mooi vind, maar op de prioriteitenlijst staat een horloge voor dat bedrag toch erg laag (de echte dus). De Parnis is voor het geld meer dan prima. Erg goed zelfs. Mooie band, etcetera. Maar. Objectief gewoon alsnog niet zo goed. Afwerking niet verkeerd, maar bv het uittrekken van de kroon, het verstellen van tijd en datum, dat gaat niet zo netjes. Nogmaals, voor het bedrag meer dan prima.

Maar dan koop ik liever een San Martin; dat is niet alleen een probeerhorloge, dat is gewoon een goed horloge.

4 likes

Nee je hebt nog een andere, die van ‘Courgette’ ( :wink: ) heb ik een keer in een opwelling gekocht, maar is echt ondermaats, zelfs voor wat die kostte. Die andere is goedkoper, maar heb ik zelfs meer verdusie in eigenlijk.

Ik mag alleen geen link hier plaatsen er van…

Vind die SN0005 erg gaaf! Wie weet even geduld hebben tot ze er zijn.

1 like

8 likes