San Martin Only

Welke tool gebruik je daar voor?

:thinking::thinking::thinking::thinking::thinking:

15 likes

https://alitools.io/nl

Staat standaard in dollar, maar je kan het gemakkelijk aanpassen.

3 likes

Echt waanzinnig leuke dingen die fliegers van SM :+1:
Als ik San martin feedback zou moeten geven over die dingen zou het lijstje erg kort zijn: Kortere L2L en een standaard 28.5mm wijzerplaat erin. Lekker stock van genieten of lekker de gek met een toffe mod uithangen :grin:

Geniet van de mooie aanwinst! :clap:

1 like

Heb nu deze mark Xl van SM een paar maanden. Echt een heerlijke beater.

8 likes

Binnenkort een wrist shot :wink:

14 likes

Is dit de oude versie? Zie namelijk versies zonder tekst of logo, een versie met een logo en dan jouw versie met het merknaam voluit geschreven.

2 likes

Dit is de oude versie ja. Die vind ik mooier dan de nieuwe versie, ondanks het verbeterde logo. Zie eerdere foto’s van @Number4 in dit topic voor het exacte model :wink:

2 likes

Ja de V1. Ik heb de V3 besteld (hexagon logo) maar blijf twijfelen of de V1 niet het beste was. Maja zwart en bracelet uitverkocht…

Dus deze

Afhankelijk van gevoel bij unboxing een blijver of ‘catch and release’ (rotuitdrukking maja)

11 likes

Vind deze toch wel mooi (plaatje van insta)

12 likes

Ja die zou ik ook bestellen. Mooie logo. :ok_hand:t3:

1 like

Ik ben heel benieuwd of ze bevallen. Zit zelf ook te twijfelen, maar ben eigenlijk niet van de hommages en ik vind hem aan de grote/ dikke kant.

Kijk uit naar de foto’s!

1 like

Ja alleen de eerste versie oogt wat meer vintage en naar het origineel. We gaan t zien :grin:

1 like

Mijn Great Wave Turtle is inmiddels ook binnen. Ben er erg van onder de indruk. Dit is niet een mooi horloge voor het geld, dit is een mooi horloge punt. Zie NA: San Martin Captain Willard Great Wave off Kanagawa voor foto’s.

2 likes

Verdomme, als ik deze foto zie heb ik spijt dat ik de dan martin sub heb besteld… echt gaaf met dat gebold glas. We zullen zien of de sub blijft🙃

Edit: v3 vind ik mooier. Maar dan wel op de rubber band.

1 like

:joy::joy:

Rubber band… mijn ervaring is dat ze altijd te lang voor me zijn. Ook hier: 21cm terwijl ik beter 18-19 heb. En niet per se mijn voorkeur, vaak vol met stofjes.

Maar toegegeven, ziet er ook goed uit. Alleen vallen de lange lugs dan nog meer op en dat wordt al een aandachtspunt.

Overweging was: andere rubberen band is makkelijker te vinden dan aansluitende bracelet :ok_hand:t2:

2 likes

Haha ja dat is waar. Idd op sommige foto’s lijkt die stalen band er niet helemaal lekker op te zitten.

1 like

Dit is écht zo’n horloge die in het echt veel meer doet dan op de foto.

1 like

Ik heb 'm ook. Geweldig horloge voor het geld.

3 likes

Grappig zo’n vermoeden had ik dus al :grin:

1 like