ik was zelf nog even aan het zoeken naar het oorspronkelijke topic. Als ik hem weer gevonden heb dan deel ik hem.
Top, ben benieuwd. Zou wel gaaf zijn als ze het uurwerk ook aanpassen. Het zou volgens mij ook een 7753 kunnen zijn waarvan ze subdial op 6 hebben weggelaten.
precies dat dus
En hij is prachtig gewoon
Supercool
Ik heb trouwens vannacht toen Black Friday 2 minuten jong was een mooie aanbieding niet kunnen weerstaan van deze mooie jongen.
Waar heb je dit model vandaan?
Ik heb ook met m’n duim boven de knop gehangen
De knoop nog niet doorgehakt…
met 2 kortingen eroverheen voor totaal 162 euro incl verzendkosten ex invoer, ja dat kan ik niet laten liggen.
Nou ik heb hem aangeschaft. Zal wel ff duren. Maar mocht ik het toch niks vinden, kun je hem overkopen
Gaaf kende ik niet. Wel duurder en vind de uitvoering persoonlijk iets minder. Wel mooi maatje, dat zeker
Nice
Die heb ik in het brons .
Leuk ding !
Tof
Hoe kom je aan twee kortingen?
Edit: zie t nu op Ali. Had ik toch even moeten wachten met mijn bestelling… zal daar morgen ook een stukje over tikken nog, en vooral foto’s maken.
Ik heb de v3 wel besteld maar toch… heeft iemand wel eens deze beide in het echt gezien?
Dat is niet veel
Ik heb er meer voor betaald
Dit was een black friday prijs met een kortingsbon van de winkel eroverheen en de black friday muntjes korting die je spaart voor elk item in je winkelmand. En dat scheelde behoorlijk inderdaad.