San Martin Only

13 likes

Gaaf!

1 like

7 likes

Nice, de groene is onderweg naar mij!

1 like

Onderweg! Hopen dat 'ie een beetje op tijd is voordat ik in het vliegtuig stap :slight_smile:

9 likes

Bedankt, door deze post zojuist de blauwe variant besteld. Incl. verzenden USD 82 (75 euro), daar kon ik 'm niet voor laten gaan :wink: Zocht al langer een blauwe Daytona hommage, maar dan zonder de coffee bezel. Deze is volgens de foto’s zwart, ben erg benieuwd!

3 likes

mooi ze zeggen dat het een stuk beter is als pagani ik ben benieuwd

1 like

Ze zeggen …
Wie zeggen dat?

Je leest het hier op het forum YouTube enz

1 like

Wat ben je hiernaast nog kwijt aan douane rechte. Etc?
En wat is de levertijd?

Kun je beter een pagani daytona halen. Kwalitatief beter en ziet er beter uit dan dit. Deze watchdives daytona’s worden ook gebruikt voor die cheape seiko mod daytona’s. Niet waterdicht en proportioneel niet juist.

Levertijd durf ik niet te zeggen. Eeste keer dat ik bij Watchdives besteld heb en bestelling pas afgelopen dinsdag gedaan.

BTW en invoerrechten zouden volgens de factuur niet van toepassing zijn (‘VAT/Taxes-Included post shipping’):

Wat me overigens voor 3 USD moeilijk af te kopen lijkt, maar we gaan het meemaken :wink:

1 like

Bij een Chinees horloge van 80 dollar ga ik sowieso niet uit van waterdichtheid :wink: En daarnaast persoonlijk, ik vind het Watchdives logo vele malen mooier op de dial dan de Pagani Design letters. Vwb proportionaliteit van de dial, ik hoef geen exacte Daytona kopie, het gaat me meer om de overal looks.

1 like

Dat is zeker eigen smaak! Mijn voorkeur zal altijd naam plus logo erboven hebben. En geen San Martin achtige logo. Nu is watchdives mooier dan San Martin’s logo. Maar bijna hetzelfde. En ik heb genoeg 80 euro horloges gehad met waterdichtheid tot 100m hoor :slight_smile:

1 like

Bedoelen ze niet dat de belasting ná het verzenden betaald wordt…? Post-shipping is na het versturen.

Daar kon je wel eens gelijk in hebben :wink:

We gaan het zien!

1 like

Watchdives x San Martin Zulu time GMT is gereleased

39mm in bezel
Case diameter: 38mm
Case length: 45.5mm(lug to lug)
Thickness:13.3mm
Band width: 21mm (taper to 18mm buckle)

8 likes

Als ze 1 ding niet moesten kopiëren, dan was het dit wel :confounded:
Spijtig, want voor de rest ziet die er prima uit.

1 like

Hoelang gaat bij regelmatig gebruik gemiddeld genomen een san martin mee?
Zijn er mensen die er jaren mee doen, of langer?

Ik blijf hem leuk vinden. :upside_down_face: met een beetje fake patina op de wijzerplaat.

7 likes