Hexagon logo ik vind het juist mooi Proost:coffee:
Niet meer van SM zelf, daar zijn ze een tijdje geleden mee gestopt. Hun applied logo’s zitten ook met een pinnetje door de wijzerplaat vast.
Gewoon een nieuwe plaat bestellen zonder logo is makkelijker denk ik.
Ik wilde al heel lang een San Martin proberen en een paar weken terug vond ik deze op Marktplaats. Het model en de kleur waar ik al naar had gekeken. De plaat is soms blauw, soms groen, geen vinger op te leggen. Ik weet nog niet helemaal of de kleur bij me past maar de kwaliteit is super en misschien wel meest leesbare horloge in de doos. Als bonus past de metalen band op mijn Dan Henry 1963 van 40mm.
Mooi zeg
Wat een prachtige kleur is dat.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst! Is dit die met blauwe emaille wijzerplaat? Die heb ik vorige jaar ook gehad, maar droeg ‘m uiteindelijk toch te weinig. Nadeel van die Ali sales, soms gaat t kopen wel heel makkelijk. En in de herverkoop zijn ze al helemaal voor belachelijke prijzen te vinden.
Dit is de gradient blue, niet de emaille! Er zijn er inderdaad heel veel waarvan ik denk ‘oeh interessant, eens proberen’ maar ik heb me de laatste jaren goed ingehouden.
En hoe is de band? De kwaliteit?
Ja echt enorm goed. Heb er met mijn 18.5cm pols 1 schakel uitgehaald (glidelock op 0). Afwerking is perfect. Als die niet van AliExpress zou afkomen, zou je er 200-250 voor overhebben.
Bandenswapper
Kan heel goed, maar voorlopig vind ik deze band prima. Lekker soepel. Maar hij komt vast nog wel eens op een nato o.i.d.
Mijn eerste is onderweg, de SN0138GW, voor €164.
Ik ben heel benieuwd. Het is een update van een bestaand model, waar de bezel nu met witte opdruk is tegenover goudkleurig.
Mooi!