San Martin Only

Ik was vooral echt verbaasd over hoe klein die clasp is.

1 like

De stalen band is erg goed voor de prijs. Voelt solide aan, schakels met schroefjes. De snelle verstelbaarheid is ook super.

Vergeleken met horloges van een hoger segment merk je wel wat verschil in verfijning maar dat is ook logisch. De sluiting van mijn Nivada F77 is bijvoorbeeld iets meer afgerond. Bij de San Martin is het staal iets hoekiger/scherper. Maar de Nivada kost ook ongeveer 5 keer zoveel.

1 like

5 likes

Ik heb een Nivada Super Antarctic op een bor band en verschillende SM’s op staal (bor en oyster) en ik voel echt geen verschil (heb ze net allemaal even bevingerd). De SM’s zijn wel allemaal wat nieuwer, de oudere (zeg maar van voor 2022) hadden idd wat scherpe kantjes aan kast en band, maar dat is echt verleden tijd.

1 like

Ik mocht al meedoen met deze…

Maar nu ook, sinds vanmorgen, met deze……

14 likes

Van die laatste krijg ik maandag of dinsdag de witte…

San Martin; scherpe randen of hoekig absoluut geen sprake van! Sterker nog door geborstelde staal icm perfecte afwerking zit hij heerlijk om de pols😉

4 likes

En de voorkant hoe ziet die eruit, zonder plastic :stuck_out_tongue_winking_eye:?

Zonder folie😜

11 likes

Kon Seiko maar hun stalen banden zo nauwpassend maken. :grin:

2 likes

Toch even delen hier. Geen blijver, maar wel een plaatje :slightly_smiling_face:

9 likes

Hey, dit is geen oranje wijzerplaat :o

Goed gezien :disguised_face:

Die San Martins worden steeds beter :ok_hand:

20 likes

:ok_hand:t3:

7 likes

11 likes

Energie reserve van 47 uur :gear::battery:

11 likes

Is het iemand gelukt om dat logo er af te krijgen…???
Wil best eentje proberen maar vind het logo gewoon “te lelijk”.

Zijn er ook zonder logo, of ipv logo geschreven text

1 like

Met logo, want zonder is wel heel saai en kaal.
De hele week al de zee in met deze Sea Martin :ocean::ocean::ocean:

10 likes