San Martin Only

Ik heb m.

1 like

Nope. NH 34.

3 likes

idd, want GMT

1 like

De San Martin is er klaar voor!:orange_circle:

5 likes

Doen?

5 likes

Wacht op een sale voordat je iets koopt. Volgende is de Back To School sale in augustus geloof ik.

Nu met korting is hij €185

1 like

Ja, puik horloge. Gloeimassa is heel goed. Wel groot, maar als je daar geen probleem mee hebt, doen. En ach, wachten op de volgende sale…je leeft nu. Kijk wel ff of deze verstuurd kunnen worden vanuit Europa (San Martin’s eigen site of via SKB Watches), gaat sneller en geen importkosten etc. achteraf)

Huh, linkje?

Sowieso altijd op staal kopen met SM, hun stalen banden zijn geweldig en stel je wil het later doorverkopen, dan gaat t een stuk makkelijker. :smiley:

2 likes

Ze verminderen bij AliX sowieso de prijs min btw/import vanaf een bepaalde waarde, had ik tenminste bij een bestelling laatst. Kreeg 40 euro terug, maar ze hadden de waarde van t horloge niet helemaal correct ingevuld. Moest toen uiteindelijk €16 aan PostNL betalen. Denk dat 't afhangt van of de waarde excl. import/btw boven de €150 uitkomt.

39mm zie ik. Mijn pols is 16.5cm. Zou dat passen?

1 like

Gaat hierbij vooral om de lug-to-lug van 47.7mm. Denk dat het wel wat wrist presence gaat hebben, maar goed te dragen is. En je kan het altijd gratis retourneren. Advies is wel om een video opname te maken wanneer je je pakket opent, mocht er eventueel wat mis zijn. In China zijn ze nog niet heel goed met service-after-sales in mijn ervaring.

Een foto met iemand met het origineel (SPB143J1) en een pols van 6.25" (net iets kleiner dan de jouwe):

bron

Voor die €9 meerprijs zou ik 'm sowieso op staal kopen en een FKM tropic strap via AliX bij bestellen.

3 likes

Klopt, maar bij SKB is de prijs net zo laag (en met de code SPRING10 of SUMMER10 gaat er met een beetje geluk nog $10 van de prijs af) zonder het risico op extra kosten.

Doet SKB het sowieso nog voor jou? Bij mij de site al een paar week tergend traag en wil nu helemaal niet meer laden.

@Arnotski iemand verkoopt 'm trouwens ook op MP, miss dat dit nog een optie is. “Nieuwprijs was 260 euro” klinkt wel als onzin, dat of hij heeft er veelste veel voor betaald. :joy:

1 like

Thanks voor de headsup.

Denk je dag dit trouwens de homage is die het dichtste bij de Seiko sje093 komt?

Gelooft 'ie het zelf??? En dan: 160 euro…Voor een paar euro meer koop ik dan liever een nieuwe.

Vandaag mijn San Martin 62Mas V4 41mm Diver Sunray Gun binnen. Dit is mijn tweede San Martin! Ongeloofelijke bouwkwaliteit ! Als je twijfelt absoluut geen reden om te twijfelen.

10 likes

Durf ik niet te zeggen, ik ben geen expert in het origineel. (En zelfs geen fan van de 62MAS om eerlijk te zijn, vind 'm nogal saai in vergelijking met veel van de andere oorspronkelijke skin en vintage divers :x ) Wat ik wel kan zeggen is dat de fit and finish van San Martin echt extreem hoogwaardig is. Veel beter dan Seiko in zelfs hun modellen van boven de €1000.

Er zijn altijd mensen die niet bewust zijn van de goeie deals/sales op AliX als je goed zoekt, wacht en coupons stackt, maar… denk wel dat hij overdrijft. Ik zou 'm zelf €140-150 bieden

Ik had trouwens dezelfde oranje diver als @AKAM boven ergens besteld, maar tijdens het wachten ook de Christopher Ward C60 Atoll besteld… dus bij ontvangst gelijk de SM voor retour aangemeld. :joy: Wat ik wel heb gedaan is de Beads of Rice van SM besteld om 'm op te dragen, want hun stalen banden zijn gewoon echt belachelijk goed.

2 likes