ook mooi. clean
Milanese of mesh?
Heeft hier iemand al ervaring met de webshop www.skbwatches.com ?
Ik kan wel enkele verwijzingen terugvinden maar zover ik zie geen loopervaring.
Ik vraag me vooral af:
- komt een bestelling überhaupt aan? Zou straf zijn van niet natuurlijk.
- als je een bestelling via huneuropean warehouse plaatst, klopt het dan dat je geen importrechten enz moet betalen? (Ik snap dat dit principieel niet is, maar is deze webshop hierin betrouwbaar, wordt het niet alsnog vanuit China opgestuurd?)
- iemand toevallig al een klantendienst-ervaring?
Ik heb hier laatst een SN0121GA besteld, alles is goed verlopen en geen extra tax via EU warehouse.
www.sanmartin.watch
Meerdere keren van hun besteld, kan ze goed aanraden. Chinese verkoper, maar stuurt vanuit Europees warenhuis als je dit selecteert. Omdat die horloges dus vanuit EU komen, hoef je er indd geen import over te betalen en de BTW is inbegrepen. Had ze meestal ook redelijk snel binnen, denk 3 dagen excl weekend.
Bedankt, dat is de info die ik zocht!
Er zijn vaak ook wel 10-15% kortingscodes voor ze, dus kan t waard zijn om een beetje rond te neuzen op google.
Dankjewel. Het is een leuk horloge voor de zomer. Mijn eerste San Martin. Ik had al veel goede verhalen gelezen over de kwaliteit van San Martin en die valt ook zeker niet tegen. Goed dat ze nu ook steeds meer eigen modellen uitbrengen i.p.v. alleen maar hommages.
Iemand in het bezig of bekend met deze?
NH35 movement
Kijk hier al een tijdje naar (leuk voor erbij)
Heb hem vorige week binnengekregen. Kortom gewoon een top horloge. Afwerking zeer goed. Band heeft geen schroeven om de schakels te verwijderen, maar is met het meegeleverde gereedschap zeer makkelijk op maat te maken.
Ik heb m.
Nope. NH 34.
idd, want GMT