San Martin Only

Vandaag deze binnen gekregen, zat in een handige stevige plastic opbergbox.

Mijn eerste San Martin na veel goede recencies gelezen te hebben de trekker overgehaald.

Communicatie ging snel met San Martin.

Echt een leuk horloge, goede kwaliteit.
Band loopt van 20mm naar 16mm
Sluiting heeft een fijne microadjust.

10 likes

8 likes

7 likes

:wave:

9 likes

En hoe bevalt deze in vergelijk tot al het geweld dat je binnen zeer korte tijd gekocht en verkocht hebt?

1 like

Ha Bas, het is echt bizar wat je uit China kan halen voor deze prijsjes. Het ontspiegelde saffier is iets minder en je moet het soms doen met een iets minder uurwerk, maar de kwaliteit spat ervan af :+1:

2 likes

Is dit een groene plaat?

1 like

Iemand nog behoefte aan een superdegelijke San Martin duiker? :sunglasses:

2 likes

super ding. echt super afgewerkt. Heel de dag al om

6 likes

Veel lof alom voor al die San Martins.
Kan iemand zeggen hoe het staat met de uitlijning van de duikers? Bij Seiko is dat nogal eens belabberd, maar hoe doet SM het in dat opzicht.
Ik stel deze vraag, omdat foto’s nogal eens een vertekend beeld geven.

1 like

volgens mij merendeels echt goed
staan paar leuke duikers int groen

1 like

Ja klopt, erg mooie groene kleur. Een beetje zoals de hamerslagverf van de jaren 50, die op machines zat etc :smiley:

1 like

inmiddels al wat voorstellen voor iets groens gehad, 1 gekocht. Maar dit is ook een leuke

1 like

Met 39mm ook een fijne maat, niet te groot. Met die bovenste kroon kun je de inner bezelring verzetten.
Maar je bent dus als voorzien :smiley:

Een Seiko toch?

1 like

ja en nee. 1 onderweg en 1 eigenaar soort van in bespreking/overleg. Dus wat ik nu nog bijpak zal liefste in ruildeal zijn anders wordt t echt ruimen.
Wou je wegdoen dan?

1 like

Nee, heb hem net. Doe hem nog even niet weg :grinning:

1 like

vind m gaaf. eigen smoel eigenlijk

1 like

Ik vind hem gaaf omdat hij een groene wijzerplaat heeft. Maar hij is wel afgekeken van een Longines Legend Diver.

1 like

toch zeer gaaf

1 like

Mee eens :smiley: