San Martin Only

Elke San Martin die ik tot nu toe heb gehad, heeft een geschroefde band gehad.

Even voor het meedoen, foto van dit weekend:

(Ook te bewonderen in het blauwe gedeelte :wink:)

5 likes

Ik heb vandeweek band binnen gekregen met pen en bus.
Daarnaast zie ik net 1 in t blauwe gedeelte staan met pennen

Goed afleesbaar een afwerking is zeer goed.

10 likes

Kreeg een heel net bericht van San Martin, dat door de sale op AliExpress de vraag dusdanig groot was, dat ze een extra batch moeten produceren.
Mijn levertijd werd dus een weekje langer, zal ergens volgende week binnen moeten komen.

1 like

Ja dat zijn dikke cijfers. En een dikke wijzer ook. Handig :grin:

Ik zie bij sommige horloges niet eens meer de secondenwijzer, zo kippig word ik.

3 likes

En deze maar weer eens een weekje om de pols.

7 likes

Ik alleen op papadag maar het is een ongekend fijn horloge!!

9 likes

Echt hé. Redelijk klein, subtiel, onopvallend, maar toch voelt het aan als een degelijke alleskunner.
En die glimmende wijzertjes zijn leuk, onder een bepaalde hoek.

1 like

Dit idd band met pen en bus

en weer een gmt incoming.
Iemand die zulu gmt al

4 likes

De Ranger geannuleerd. Wilde toch liever een duiker. Ik heb de duiker en de Ranger al eerder gehad in een andere kleur, en de duiker had duidelijk mijn voorkeur.

Nog eventjes geduld :innocent:

7 likes

Weer andere gmt binnen. De witte mag dus weg

4 likes

Deze week binnen… mijn eerste San Martin GMT
İndrukwekkende horloge; het materiaal, het model, de bouw, hoe het aanvoelt.

11 likes

Afwerking is idd voor deze prijsklasse bizar goed… vele duurdere kunnen ervan leren

Binnen! En wauw… Wat een onwijs gaaf horloge zeg! Draagt fantastisch en de afwerking is weer een tandje beter geworden lijkt het. SN0129.

15 likes

Ook nog steeds heel blij met deze :dragon:

11 likes

10 likes

Year of the dragon :smile:

11 likes

Een horloge in het jaar van de draak. Leuk dat dat gedaan wordt. Ik krijg er alleen een foute Armani blouse vibe bij met die bezel. Zoals een ouderwetse “slager zanger” :wink:

4 likes

Armani heeft dat ook ergens gaan halen hoor. :yum:
Het patroon van de bezel blijkt uit de oude Chinese cultuur te komen.

Volgens San Martin
“Bezel canceled the scale design with numbers and adopted the Chinese Fret Pattern design.
Fret Pattern is a geometric pattern evolved from the thunder patterns on ancient pottery and bronzes, which means auspiciousness and contains the meaning of continuous and eternal auspiciousness, often used as the edge decoration of utensils.”

1 like