Dit blijft toch een prachtig horloge, met dank aan inspirator Longines; de kwaliteit-prijsverhouding is echter onverslaanbaar.
Jongens, die ranger, explorer 1 en de pelagos roepen mij alle drie. Ik kan geen goede keuze maken, welke zouden jullie nemen?
Toch wel heel mooi simpel deze.
Alledrie…bij zo’n prijzen hoef je niet te aarzelen, toch?
Klopt, maar loopt misschien een beetje uit de hand dan
Ik wou bijna reageren met:’ nou ik denk dat nogal verschil maakt die 3’. Maar is natuurlijk bij de echte. Bij san martin idd niet.
Ik heb ook nog een donkergroene( likkt bijna zwart) duiker. Echter nu niet in huis. Super gaaf horloge
Is dit een long jeans clommage?
+1 voor de woordspeling
Hoe bevalt deze? Op AliX geen reviews bij dit model, maar hij spreekt mij wel aan.
Welke polsmaat heb je en hoe valt het horloge op de pols?
Goede prijs, ik wil deze ook bestellen. Helaas is die nu 239…
Als je een duiker wil, de Pelagos. Blijkbaar wel snel krassen op het titanium. Anders de explorer. En uiteraard vooral wat je zelf wil.
Ben uiteindelijk toch voor de ranger gegaan, ik heb een beetje een probleem met duikers. Voor je het weet bestaat 75% van je collectie uit duikers. Heb daarnaast recent m’n khaki field verkocht en mis hem toch een beetje
Ik zou even kijken op AliExpress naar coupons. Ik heb gisteren een San Martin Ranger van 230 naar 160 kunnen krijgen
Klopt, ik denk dat het bij mij ook zo zal aflopen. Eerlijk gezegd ook de enige functie (buiten tijd en datum) die ik elke dag gebruik.
Oh top, ik zal eens kijken
Weet iemand of je deze clasp op andere bracelets kan zetten? Ik heb een pols die door de dag heen een beetje opzwelt en 1 vast stand is voor mij niet te doen. Ik draag vrijwel al mijn horloges op straps hierdoor. Alleen mijn SM kan ik op bracelet dragen vanweg de on-the-fly-adjust.
Zou ik deze clasp op de meeste bracelets kunnen zetten? Uiteraard dat het einde van de band 20 of 22 mm is en dus overeenkomt met de clasp.