Ik vermoed van wel. Misschien ook eens kijken naar de dikte?
Is het een mogelijkheid om de clasp van je huidige San Martin op één van die bracelets te zetten als test?
Ja kan ik wel doen, alhoewel het verschillende clasps zijn. Ik heb de SN0116. Deze heeft een langwerpige clasp met aan de binnenkant een push en schuif systeem. Hiervoor moet je het horloge dus afdoen.
Deze is minder lang en schuift uit door de knoppen aan de zijkant in te drukken en dan uit te schuiven, hoervoor hoef je het horloge niet af te doen.
De clasp die ik nu heb kan ik niet testen, deze is smaller dan de bracelets waar ik hem op zou willen zetten.
Zonde.
Ik heb er een inwendig schuifsysteem, dus om de horloge af te doen.
Ik zit spijtig genoeg nog steeds met een band die niet helemaal op maat geraakt, net te groot met extra link, net te klein met een link minder. En geen half link. Echt zonde, met een half link had het perfect geweest. Misschien is het voor mij nog eenvoudiger om een grotere of kleinere clasp te zoeken dan een compatibele half link…
Ja erg irritant. Ook simmige luxe horloges zoals Longines Conquest, ik wilde deze kopen maar heb het niet gedaan vanwege de band.
Met een butterfly clasp heb je ook geen micro adjustment.
Ik heb een bulova Lunar Pilot 43mm. Ik kan die band gewoon niet goed op maat krijgen. Zit of net te strak of net te los.
Geen last van eerlijk gezegd
Stalen banden met schakels… Prachtig maar ik ben er nog niet één tegengekomen die echt lekker draagt.
Ik hoop dat mijn eerste met tool less micro adjust mij van mening doet veranderen
Ja echt goede zitten alleen op duurdere horloges zoals Tudor divers. Maar SM maakt een prima clasp. Niet perfect, maar onder de 500 euro zijn ze (volgens mij) vrijwel de enige met een aanpasbare band
Late reactie van me.
Bevalt me goed. Bij San Martin zelf gekocht. Niet via Ali. Toen ik hem kocht waren er nog (maar) 2 exemplaren beschikbaar, dus hij zou uitverkocht kunnen zijn. Polsmaat ongeveer 17 cm.
En tegenwoordig Erebus.
Wat hoger in prijs maar op mijn Christopher Wards werken ze super ( en geleverd met half links )
Ja Erebus is dan wel rond die 500 euro en die hebben nog maar 2 modellen die mij niet echt aanspreken.
CW is nice, maar dan zit je al wel snel over 1000 euro helaas
Heeft iemand zn handen al op een SN-0144 weten te leggen? Hij lijkt een stuk duurder op ali dan er voor wordt geadverteerd, dus ik houd nog even af, maar ben benieuwd naar eventuele ervaringen!
Mooie maat en mooie plaat!
Echt prachtig !
K(l)eurige klok…
Wel ff een doekje eroverheen voor de foto…
Is niet mijn pols. Ik kwam dit plaatie tegen