Mooie en erg veranderlijke textuur deze lapis lazuli wijzerplaat maar ook erg lastig vast te leggen op foto daardoor:
Toevallig eergisteren binnen gekregen. Maar dan de versie met de zwarte nylon band. Heb je een vraag hierover?
Ja, ik stuur je even een berichtje!
Dankjewel,
Helemaal mee eens!
Met z’n alle vaker posten🙂
Ben zo benieuwd naar die blauwe
Ja, had em in de pre-order al een tijdje geleden. Mooi horloge, indrukwekkende afwerking.
Het blauw had iets donkerder gemogen. In de zon is de wijzerplaat op z’n best.
Mooi, deze week komt normaal hier de rode binnen, 1 november besteld.
Ziet er echt gaaf uit
Turquoise😍
Dat ziet er goed uit! San Martin heeft hiermee de basis gelegd voor veel meer moois hoop ik!
Mooie kleur, turkooise?
Na 28 dagen en 108 euro douane kosten eindelijk binnen.
Voor de prijs van een min 400 euro horloge is de afwerking echt wel heel goed.
De rode wijzerplaat is prachtig, elke lichtinval veranderd haar verrassend, dit is niet op foto vast te leggen. De wijzers en uurmarkers stralen klasse uit.
De stalen band is mooi en confortabel.
Het saffier glas is degelijk.
De vele reviews op YouTube waren niet altijd overdreven, wel de vergelijking met high end horloges, het blijft tenslotte een Chinees uurwerk, dit is een persoonlijke mening.
Je kan het horloge op zich niet vergelijken met bijvoorbeeld een Longines, maar wel de afwerking, en als je dan gelijk wil komen gaat het wel wat meer kosten.
In de categorie min 500 euro kan deze San Martin zich wel weren tegenover vele merken volgens mij. Enkele foto’s:
Wachten was de moeite waard volgens mij.
Hij ziet er wel classy uit hoor
Rode wijzerplaat vind ik wel heel mooi en apart.
Heel veel draagplezier gewenst
Bedankt
Welke maat is dit
39 of 42 mm ?