San Martin Only

De 39mm, pols is 19 cm.

1 like

13 likes

Leuke foto, met die kerstroos.

1 like

Dank U🤝

1 like

12 likes

5 likes

39mm “62 Mas”. Verschillende strap opties geprobeerd (waaronder de originele bracelet), maar zo’n model komt natuurlijk het best tot zijn recht op een tropic. Hij loopt zowaar ook nog bijzonder goed. 0- +2 seconden per dag. I like it.

11 likes

Hij ziet er echt tof uit👍🏽 zelfs op rubber staat hij goed.
Persoonlijk vind ik stalen band het mooist🙂

Blauwe variant 39mm “62Mas”

10 likes

Thanks man. Die blauwe emaille plaat is ook zeker niet verkeerd.

Nee, de bracelet is niet voor mij. Een reden is dat ik 'm niet goed op maat krijg. Halve schakels zouden ideaal zijn.

1 like

Zou hier geen snelverzet sluiting van san martin op kunnen?

1 like

Nauwkeuriger dan het origineel.

Heb ik ook even aan gedacht, maar persoonlijk vind ik 'm echt het best tot z’n recht komen op de tropic. Die had 't origineel tenslotte ook. En ik kan je zeggen dat ie behoorlijk comfortabel is👍🏻

1 like

Haha, dat geluk moet je natuurlijk maar net hebben. Ik geloof niet dat ze de NH-35 nog uitvoerig reguleren.

Ik heb deze San Martin al heel lang in beeld. Onlangs dan toch eindelijk de knoop doorgehakt en er eentje gekocht.

IRL is dit een heel lekker horloge. De Aventurijn wijzerplaat leeft en is veel subtieler dan je bij inzoomen zou vermoeden :rofl:. Maar goed, in deze donkere dagen voor Kerst heb ik ook wel behoefte aan iets kleurrijks :wink:.

12 likes

Waar kopen jullie doorgaans je San Martin horloges? Ik raak altijd een beetje in de war op aliexpress. Wat is nou de “officiele” plek om er 1 te kopen? Ik zag bijvoorbeeld dat er ook een officiele website is https://sanmartin-watch.com/.

En hoe zit het met import? Zijn de horloges ook ergens in europa te koop of zit je altijd met import kosten?

1 like

Thanks!

13 likes

11 likes