Ik zag laatst een paar San Martin GMT horloges met een “sand structure dial”.
Zijn er hier mensen die ze hebben en zo ja zouden jullie wat ervaringen en vooral foto’s willen delen?
Ben benieuwd.
Zie hieronder.
Ok.
Waarom heb je hem weg gedaan?
Heb hem ook gehad. Erg mooi, niets op aan te merken eigenlijk. Naar mijn smaak was hij te klein. Heb daarom zijn grotere broertje gekocht.
Flipperitus
42mm?
42 idd. En ben bang dat ik meer last heb van flipperitus dan die bekende dolfijn van tv.
Hahaha
Ik ken het.
Net als je denkt, deze die ik nu heb is mooi.
Dan zie je een week later een nog mooiere…
Ik heb net deze gekocht bij sanmartin-watch.com voor 182 euro (met zegeltjes)
Volgens de verkoper komen er geen invoerrechten bij naar Nederland. Ik laat wel weten als het anders loopt.
Heeft iemend deze op de kop kunnen tikken? Ik vind hem prachtig op de foto en hou wel van een Chinese thema bij een Chinees horloge.
SN0129-G4
Ah hoe zou dat dan werken? Worden de invoerrechten bij de verzendkosten gerekend?
En hoe zit dat met die zegeltjes waar je het over hebt?
Gezien het een Draak heeft en het jaar van de Draak op 28 Januari eindigd en het jaar van de Slang op 29 Januari begint denk ik dat je te laat bent.
Kans is groot dat het een limited edition is en dat er binnenkort eentje met een Slang erop uit gaat komen voor het komend jaar.
Doen veel merken tegenwoordig om een graantje mee te pikken met Chinees/Lunar New Year.