Mijn naam is niet Dreski maaaaarrrr deze video beantwoordt al je vragen.
In het kort:
- verschil in secondenwijzer
- logo
- san martin op clasp
- capter ring ipv alleen geprint
- dial iets donkerder
Mijn naam is niet Dreski maaaaarrrr deze video beantwoordt al je vragen.
In het kort:
Nieuwe logo is wel beter.
Vind ik ook. Secondewijzer met kapje ook.
Chapter ring had niet gehoeven
Eens. Maar goed, daar val ik dan weer niet zo over.
Tis in elk geval een mooi ding.
Dan hoop ik maar, dat ik mazzel heb bij de douane…
Ik heb liever langzaam en geen invoerrechten, met DHL ben je gewoon altijd het bokje. Via de San Martin website kun je dat selecteren en krijg je ook geld terug gestort, aangezien die ootie goedkoper is. Als het goed is verschijnt er een banner met instructies als je op de site zelf shopt.
Oeps. Ik heb de sub wel met DHL laten komen… krijg je vanzelf bericht over die invoerkostwn of hoe werkt dat?
Ja DHL heeft de service dat ze tijdens het vervoer de inklaring mogen regelen, hij gaat dus verder niet meer langs de douane. Geen vertraging dus. Je krijgt een email met een betaallink of moet afrekenen bij ontvangst. Ik betaal altijd maar meteen.
Ja ik ook, op mijn custom 6200 stijl sub kostte het me 56 euro extra, weg voordeel van de group buy… Maarja, nog steeds een super horloge voor het geld en het ging wel snel…
Hmmm, zou toch liever de v1 of v2 hebben, maar die zijn uitverkocht.
Klopt niet. Ligt eraan of het met DHL express of met DHL e-commerce wordt verzonden. Met de laatste gaat de levering langzamer, maar inklaringskosten en btw hoeven niet altijd geint te worden. Da’s in ieder geval mijn ervaring.
San Martin is bij mij tot dusver altijd met DHL express gekomen, en van alle horloges, inclusief groepsaankopen, en dat zijn er heel wat, is er eigenlijk altijd invoerrechten op gekomen. Ik heb elke keer gevraagd of ze een andere verzendmethode hadden, en tot dusver was het antwoord nee, maar sinds kort hebben ze een andere, goedkopere optie, die trager gaat, maar die heb ik nog niet geprobeerd. Ik denk dat de kans op kosten daarmee kleiner is. Ik heb trouwens op zich niks tegen die kosten, het is het nog steeds waard, maarja, als ik het kan voorkomen is het mij de extra wachttijd wel waard.
Denk dat die goedkope methode in deze tijd >4 weken gaat duren
Oh ja, gerust, maar dat is dan de afweging, of minder kosten of meer snelheid.
Heb na jullie positieve verhalen ook maar eens op Ali rondgesnuffeld.
Nu kom ik daar op het oog identieke horloges tegen. Dus in plaats de San Martin 62mas, de Heimdallr of Proxima versies. Omdat de V1 uitverkocht is, kwam ik dus bij de andere merken uit.
Zijn er, afgezien van de naam, grote verschillen tussen deze modellen?
En Steeldive. Er zitten verschillen in, en Steeldive is qua prijs en kwaliteit wat minder, maar Proxima en Heimdallr zijn kwalitatief ongeveer identiek.
Je hebt ook nog Merkur, LTM, Oroborus, Fiftyfour, Cronos, Sharkey… Er zijn er intussen een hoop van dit genre…
Bedankt voor de info. Zijn er inderdaad nog veel meer, net een horloge jungle
Volgens mij rolt alles uit de de zelfde fabriek hoor. Die mm300 hommages zijn allemaal het zelfde op de insert en kast( achterzijde) na.
Absoluut. Ze zullen ook Rolex, AP, Panerai, Hublot, Omega etc. maken
Okee.