San Martin Only

Dat denk ik in dit geval niet, het is geen Ginault.

Wat ze maken heeft werkelijk nul raakvlakken met die zooi, anders dan dat het uit het zelfde land komt.

Ik denk het wel.

De machines om stalen, titanium en bronzen horloges mee te maken, koop je niet even van je spaargeld of een startup investeerder. De replica business is gigantisch, waardoor merken als San Martin voor deze lage prijzen gemaakt kunnen worden. De fabriek en machines zijn er immers al.

Dus ja, dit is exact zoals Ginault.

2 likes

Echter is het bij Ginault bewezen en is dit van jou over SA een (wellicht plausibele) aanname. Toch?

Dat is zo.
Ik zal er over ophouden.

498b55548546e6f95b1b7600b01697d4

1 like

Seagull is ook goedkoop, en heeft voor zover mij bekend ook geen foute business. Laten we hier inderdaad dit topic niet verder aan wijden, tenzij er bewijs geleverd kan worden misschien.

Fotootje dan maar?

4 likes

Volgens mij ga je bij die goedkopere verzendopties ook gewoon de inklaringskosten krijgen. Veel merken geven niet de echte waarde aan, San Martin doet dit wel dus ik denk dat de kans altijd maar heel miniem gaat zijn om er zo door te komen.

2 likes

San Martin heeft op mijn horloge van €200 gezet dat de waarde 70usd was…

2 likes

Bij mij ook en geen inklaringskosten

1 like

oh damn, als die uit is wil ik graag een berichtje. Ik hoop dat 2021 het jaar wordt dat een echte bb58 gaat komen maar dit is een leuke tussenstap

1 like

Yes de bronzen 6105 is geland in Holanda… Nu wachten totdat deze voorbij de drukke douane is en dan wachten tot PostNL er tijd voor heeft…
:flushed::flushed::flushed::flushed::flushed::flushed::flushed::flushed:

2 likes

Nice. Welke kleur plaat?
Ik zit naar de zwarte te loeren, maar vind zonder logo te kaal en dat gouden logo te prominent

1 like

deze mooie jongen

16 likes

Denk dat het nog meevalt. Zoals het er nu naar uitziet komt die van mij 2-3 wkn na bestelling.

Ik zal het over 1 week wel laten weten, wat het bij mij is geworden

4 likes

:thinking:

Dat is toch geen 18,5cm pols? Dat moet dan een vierkante pols zijn.
Lug to lug van 48mm en hij steek bijna uit op de pols van @Piede

Hier op een 17-18cm pols

3 likes

Het is wat het is :wink:

4 likes

Tja, als jij zegt dat het 18,5cm is en nog een platte pols ook, dan moet ik je maar geloven :wink:

Deze, maar dan met die Apocalypse Now plaat. Sign. Me. Up.

@Piede @anon6060116EV nou volgende week show ik wel op mn 16,5cm pols :stuck_out_tongue:
We’ll see.

3 likes