San Martin Only

En dan in echt gilt, dat zou toch wel heel gaaf zijn! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Is dit dan de duurste? Vind 'm echt mooi en spuuglelijk tegelijk…

€1550 is die, titanium kast…

Heeft Leatherman niet net zo iets? Ik zag dat San Martin wel zo’n hele drukke ‘tool’ band er voor heeft…

Edit:

Ziet er uit alsof de Leatherman wel een mega lug-lug maat heeft…

2 likes



Dit Sinn-model is ook wel geslaagd


Titanium duiker…bijna € 700,-


8 likes

volgens mij is de Douane vreselijk aan het verzuipen. Horloge en horloge bandjes liggen daar inmiddels te verstoffen…

Ja het is echt heel erg druk. Mijn horloges zijn ook al lang in Nederland.
Maar bij Post.nl gaat alles ook heel traag.

1 like

ai karamba… en geduld is lastig :grin::grin::grin:

Incomming de Heimdallr, met saffier en op staal, puur omdat de San Martin V1 niet meer te krijgen is :open_mouth:

7 likes

Die moet dan wel in het Heimdallr only topic. :wink:

9 likes

Klustijd :no_mouth:

5 likes

Kan zomaar een heel eenzaam hoekje op het forum worden :disappointed_relieved: :rofl:

1 like

Mijn San Martin 62mas (v3) is nu net 5 minuten binnen.

Prachtig, maar blijft in plastic en beschikbaar voor verkoop.

Te groot. Soms kan 40mm wel maar de lug to lug kan bij mij met mijn 16,5cm polsen niet, zeker omdat er weinig kromming in zit. Dan heb ik betere alternatieven. Helaas!

Een dezer dagen in het blauw of PM me bij interesse.
Geen douanekosten, gekocht met Black Friday korting en ik heb uiteraard geen winstoogmerk :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Helaas helaas

1 like

Jammer hoor, zelf was ik ook aan het twijfelen ivm de maat. Nu bestel ik deze dus echt niet ik heb dezelfde pols maat.

1 like

Ok, dan kan ik het ook vergeten met mijn polsen.

1 like

Ik had inderdaad ook al gezien dat hij vrij plat is. Ik overweeg al een tijdje de 6105. De cushion case moet hem draagbaarder maken voor de klein gepolste medemens…

1 like

Zoals ook een beetje verwacht. Jammer!

Door het design draagt het echt groter dan de diameter op papier doet vermoeden. Toch grappig dat ik vroeger ‘alles onder 40mm’ bij voorbaat als te klein bestempelde. Toch viel de 39,5mm van de San Martin bij mij zelfs groter dan de 44mm van mijn Citizen Signature Grand Touring.

Het advies blijft gelden: waar mogelijk, pas het horloge eerst! :crazy_face:

2 likes

verkocht!

Dat ging snel :sweat_smile:

10 likes

Ter referentie trouwens even snel wat slechte foto’s op mijn 16,5 cm pols. In het echt oogde het nog net wat groter dan op de foto’s, heb ik het idee. Diameter kan net, maar de lange, hoekige lugs, weinig curve en endlink die ook net nog wat uit steekt, maakt dat het gewoon te groot oogt. Als ik helemaal verliefd werd had ik het misschien nog kunnen proberen, maar dit komt dan teveel in de buurt van de kleinere SKX013 die ik al heb, een Seiko 5 mod en een Vostok BB58 mod die ik dan liever hou.

9 likes

Bedankt voor de foto’s @Dao ! Gaaf model, maar inderdaad wel wat groot.

1 like

Nou, dat is gewoon te groot hoor. Mijn polsen zijn 20cm en ik vind het al kiele kiele. Daarom dus ook de straight end rivet band gedaan.

2 likes