San Martin Only

Mooi hoor, ik heb dezelfde, die inmiddels al wat patina heeft. Het bandje heb ik op aanraden van @dreski vervangen door een Elite Silicone bandje van Barton.

11 likes

Onderste. Bovenste vind ik maar een raar ding😅

1 like

Bovenste lijkt een beetje op een Victorinox INOX.

Ik zeg ook, de onderste. Staat ook op mijn verlanglijstje.

1 like

top ding… ik heb trouwens 2 bartons bandjes maar dat vind ik hier niet bij passen. Hier hoort een echte leren horween op oid.

1 like

Ik vind hem wel wat weg hebben van een PP Nautilus. In de verte… :wink:

3 likes

Bovenste :ok_hand:t2:

1 like

Binnen!

Ik kom van een klein horloge af, dus het is even wennen. Maar het is een flieger, spiegel ik mezelf voor, dus dat mag denk ik.

Nog even zoekende met bandjes :sweat_smile:

5 likes

39mm, past je prima :ok_hand:

1 like

Thanks! Went wel aardig moet ik zeggen. Nog wel wat hoog op de pols.

Ben er wel blij mee :smiley:

1 like

sorry maar de leergeur komt uit een flesje in combinatie met de verf die erop zit, dat zegt niks over wat onder de verf zit.En patroon van leer komt van een grote wals af.
Wat bij mijn bronzen 6105 geleverd wordt als “leer” is gewoon plastic dus gok dat dit bij jou niet anders is.

edit: in vroegere tijden ben ik product ontwikkelaar geweest bij een leerlooierij.

3 likes

Haha, tja maakt mij niet zo veel uit hoor. Horloge heb ik al zo’n 4 maanden op een nato gedragen en bij bandjes opruimen kwam ik deze orginele weer tegen.
Tot nu toe ben ik er tevreden mee, maar morgen kan er zo weer wat anders opzitten.

1 like

De onderste heeft ook leuke effecten in het juiste licht…Succes met kiezen.

8 likes

San Martin bezuinigd niet op banden. Is echt leer zeker weten. Kun je ook in de reviews op youtube lezen.Anders is het wel een hele goede fake band.

1 like

Ik ben wel de lul, €51 mogen betalen aan DHL

2 likes

Bij DHL ben je altijd de lul. En dan heb ik het nog niet eens over bezorg briefjes in de bus gooien met de mededeling dat er niemand thuis was terwijl ik zat te wachten. Klote carrier is het.

4 likes

Deze foto heeft me overtuigd. Ik ga ook eens bij Ali op bezoek😁

2 likes

Die van mij komt dinsdag binnen. Mocht hij niet bevallen zal ik het laten weten. Hij schijnt toch wel een stuk groter te dragen dan ik had verwacht.

2 likes


Voor het bedrag is mijn bescheiden mening:

  • betere maat dan verwacht gezien de berichten hier
  • fantastische domed saffier
  • hele mooie wijzerplaat
  • mooie indexen
  • als de stalen band eraf wordt gehaald is die kant minder goed bewerkt.
  • het lijkt of er één pushpin gat groter is waardoor die er uit ziet bij een band die te dicht tegen de kast aan komt. Blijft wel zitten bij (2 dagen) dragen. Vandaar dat ik er (nog) niet achter ben wat het nu is… Kan ook zijn dat de geleverde pushpins niet goed genoeg zijn…
9 likes

Klopt niet. Ligt eraan welke service van DHL je kiest. Met ‘DHL e-commerse’ heb ik tot dusver nog geen extra kosten gehad. Maar de levertijd kan wel velen malen langer zijn.

Ik heb niks gehad hoor, en ook met DHL gekomen.