San Martin Only

Draag hem ook al een tijdje en de kwaliteit blijft me verbazen.

5 likes

Hij is al verkocht. Nja, geruild voor een skx009. Maar toch bedankt voor je aanbod🙂

1 like

Dringend toch die bestelknop eens moeten induwen :sweat_smile:

2 likes

Gewoon doen, krijg je echt geen spijt van…beloofd :+1:

10 likes

Iemand die zo’n 62MAS v1 wil ruilen voor mijn v3?

2 likes

Heb ik niet maar neem die v3 wel graag over :smile:

1 like

Helaas, dan houd ik hem lekker. Erg leuk horloge

1 like

Ja die kan echt alle banden hebben :hugs:

Volledig in de kerstsfeer :sunglasses:

8 likes

Voor diegene die nog steeds zit te wachten op de levertijd met de Aliexpress Snailmail heb ik slecht nieuws, mijn horloge is lost in transit…

Wordt gelukkig wel netjes opgelost, heb wat gechat met de mensen bij San Martin. O.b.v. de interesse hier zouden zij overigens wel een kortingscode actie willen doen voor de leden van HF. Aangezien de marges verschillend zijn per horloge, zullen de codes dus ook verschillend zijn.

Na wat heen en weer geschrijf zijn we tot de volgende oplossing gekomen:

Wij leveren een lijst aan met model en aantal, waar zij dan een individuele code voor geven. Zo krijgen wij een extra korting en wordt dit ook beperkt tot de leden van HF, de bestelling loopt via de officiële SM site, dus buite Ali om, waardoor de leveringen dan ook via DHL zullen gaan normaal gezien.

Mochten jullie interesse hebben, dan stuur me een DM met model(len) welke jullie aan willen schaffen. Ik wil uiterlijk eind januari de eventuele lijst indienen.

Deze actie is in overleg met Jur geweest en is dan ook okay, voor de volledigheid: het Horlogeforum heeft geen enkele rol en neemt geen verantwoordelijkheid voor deze actie.

Groeten, Jan

28 likes

Die sn0008 wil ik wel (geen idee wanneer deze uitkomt?)

Nu doe ik het met deze :sunglasses:

2 likes

Ik zet 'm in ieder geval op de lijst voor je!

1 like

Ik zou hier misschien een nieuw topic voor starten? Denk dat er dan meer mensen het zien.

Leuk initiatief!

1 like

Bedankt!

1 like

Bedankt voor je suggestie, dat zou kunnen inderdaad. Eigenlijk wilde ik het gewoon hier houden, bij de al bestaande geïnteresseerden. Het is ook niet mijn insteek om nu echt een gigantische lijst ervan te maken… bovendien ben ik met Jur overeengekomen, het in het bestaande draadje te plaatsen.

3 likes

In dat geval gewoon lekker hier houden ja :slightly_smiling_face:

1 like

Mooi initiatief…ik zou alleen niet weten welk model deze van mijn pols krijgt :thinking:

12 likes

De bronzen versie misschien? Maar deze is inderdaad erg mooi! :heart_eyes:

1 like

Mooi, klinkt goed :ok_hand:, lees of hoor het graag als er meer info is.

Ik zat wat te kijken en San Martin komt uit China toch? Ik ben zelf voor een Maranez aan het kijken. Weten jullie of die ook goed zijn? San Martin ziet er ook goed uit.