Weet iemand wat de wijzerplaat afmeting is van de ghost modellen? Is dat 28,5?
Heb nog een artikel kunnen vinden ( van mijzelf zowaar)
Kwaliteit is goed. Maar of dat beter is dan van San Martin kan ik niet zeggen.
Ik wil denk ik ook wel meedoen! Vind hem er erg gaaf uitzien!
Je kunt elk model van de site (https://sanmartinwatches.com/wp/) selecteren, het gaat dus niet om een specifiek model. De bedoeling is dat je me dan een DM stuurt met de gewenste model(len) die ik dan aan hen doorgeef. Ze geven dan per persoon of per model de gevraagde kortingscodes.
Het is ietwat omslachtig, maar het is niet de bedoeling dat 1 code bijvoorbeeld 100× gebruikt wordt en zeker niet buiten HF, vandaar deze oplossing.
Ik vind het al leuk, dat ze zelf enthousiast zijn en iets willen doen!
Helemaal helder en ook logisch om dit zo te doen. Zodra de sn0008 verschijnt zal ik een bericht doen, mits dat tegen die tijd nog kan! En uiteraard dank voor het initiatief, zoiets juich ik altijd toe!!
Ja, daar wacht ik ook op.
Ik zal anders voor de sn0008 een balletje opgooien, wellicht is er een pre-order mogelijkheid, die mee kan lopen in de actie. Ik laat het jullie weten!
Ik vind het er wel heel goed uit zien ook, en ik ben ook niet vies van de Miyota 9015, hoewel ik de rotor wel altijd even aanpak, want die kunnen lawaaierig zijn. Op zich is 600 dollar niet raar voor een horloge met 9015, doet NTH ook. Ik vind alleen dat het ook niet meer moet worden, want dan kom je in het territorium waar je al een ETA mag verwachten.
Even heel droog kijkend naar specs denk ik wel dat de prijs/kwaliteit verhouding bij San Martin nog net iets scherper ligt maar als je die Maranez een mooi model vind zeg ik go for it.
Hi Jan,
Ik heb interesse in de SN059-G, stainless steel, MOP dial en PT5000 uurwerk. Zou fantastisch zijn als daar korting op gegeven zou worden. Staat nu in de SM store voor $325.00 en out of stock.
Groet,
Erik
Mooie horloge! Toch maar even kijken op de sites…
Hoi Erik,
Ik zet 'm op de lijst, je weet maar nooit!
Groeten, Jan
Hier heb ik ook wel oren naar, dus mocht je meer info hebben hoor ik het graag
Ik zet je gewoon op de lijst, krijg je vanzelf bericht!
Ik ook interesse in die sn0008, thanks
daaaaaamnn nice man… oh ik ga meteen kijken. Kan dit dan ook voor die bb58 versie die nog uit moet komen trouwens?
Ja, geldt in principe voor alle modellen. De SN0008 zou over een maand of 2 klaar zijn, aldus de mensen bij SM. Laat maar even, of ik je op de lijst moet zetten.
Prima, je staat erop!
Geweldig initiatief. Dank daarvoor!
Ik ben eigenlijk alleen geïnteresseerd in de San Martin Turtle 6105 in zwart op rubber met ‘San Martin’ (niet het nieuwe logo, dus) op de plaat (modelnummer: SN047-G-R). Maar die versie is uitverkocht. Tenzij WR Watches het horloge weer gemaakt zou dit horloge op de lijst willen zetten. Ik vrees alleen dat dat niet gaat gebeuren.
WR Watches is een handelaar. San Martin de fabrikant