San Martin Only

Ha
Kan de sn0008 niet vinden

Sorry een 0 te veel

Oh, ik dacht, WR Watches de producent was die al die merken op de markt zet?! Bedankt. Weer wat geleerd.

Verrek op https://sanmartinwatches.com/wp/ is de versie nog wel te koop. :smiley: @Jat1708, je mag de SN047-G-R voor mij op de lijst zetten.

De SN0008 is idd mooi. De gekke uitstekende stippen op de band houden mij echter tegen. :dizzy_face:

1 like

Zie post 145 in dit topic.

1 like

Die staat ook nog niet op hun website, komt pas over 2 maanden.

1 like

Als je de juiste referentie hebt, kan ik het allicht vragen, of deze nog beschikbaar is/komt.

1 like

Zojuist in mijn vorige posts geplaatst. Het gaat om de SN047-G-R. Nogmaals hartelijk dank voor dit mooie initiatief.

2 likes

Had ik overheen gelezen, sorry. Hij staat op de lijst!

1 like

Top :+1:t3:

1 like

Moeten we dit al doorgeven?

Kan tot eind januari, dan stuur ik de lijst door.

2 likes

zet mij dan maar op de lijst voor die BB58 variant van de SN0008. Top initiatief @Jat1708👍

2 likes

Mooie keus, ik heb de bronzen versie met groene dial en dat is gewoon wow wat een genot om de pols. Het is zo erg inmiddels dat deze moderne vintage mij heeft doen besluiten bijna alle echte vintage weg te doen. Reden is zorgvrij draagplezier. Een 50 jaar oude vintage draag ik niet als het regent en het hierdoor minder dragen gaat mij ten koste van het plezier…

5 likes

Je staat erop!

1 like

Met zoveel animo voor de sn0008 moet er toch wel een mooi prijsje gemaakt kunnen worden.

3 likes

Of juist niet omdat het een gewild exemplaar is die toch wel snel uitverkocht zal zijn. :face_with_hand_over_mouth:

1 like

We gaan zien, wat ze ermee doen. Het ligt natuurlijk ook aan de prijs en marge, vandaar ook de verschillende codes. Ik ga in ieder geval mijn best doen, om er een zo goed mogelijke deal uit te halen. Wat Batossai zegt is ook wel een puntje natuurlijk, maar de reactie op mijn vraag of de SN0008 erbij kon was in ieder geval positief…!

2 likes

Daarom moet je dit gelijk warm houden en contact met ze leggen. Laatste keer met de group buy hadden we ook de eerste batch en alles gelijk out of stock. Nou hadden ze ook wel na een weekje of wat weer nieuwe voorraad hoor…

2 likes

Er kan zo een andere band op hoor, zijn zat gladde versies van.