San Martin Only

:+1:

Gladdere band op de sn0008 vind ik ook mooier.

Vandaag de ghost om.

5 likes

AggressiveWebbedCormorant-small

Dank u!!!

2 likes

ik hoop ook dat een gladde band mogelijk is op de sn0008 want die huidige is echt niet mooi…

He Eric,

Is dit de SN007-G-V3 ?

1 like

Volgens het plaatje is het gewoon een 20mm lug maat, dus je kan dan heel veel kanten op qua band…

5 likes

ja dat snap ik maar heb het liefst een gladde met het san martin logo erop… oftewel een originele stalen band

Glenn weet vast wel of die van een ander model er op kan. De ‘moderne’ GMT bijvoorbeeld. Ze hebben diverse andere horloges met 20mm lugs.

Zo een BB58 hommage zou tot zijn met kleuren die tudor (nog) niet heeft: rood, oranje, groen, turquoise . En dan natuurlijk met het HF logo erop :love_you_gesture: ik doe mee

Je kan wel bij een wijzerplaten fabrikant een plaat laten maken, maar San martin zelf doet alleen aan teksten en logo’s customizen.

Ik heb Glenn een mailtje gestuurd of hij kan bevestigen of een van de al bestaande gladde banden er eventueel op past.

1 like

als het hf logo erop gaat dan ga ik van de lijst…
geen hfle voor mij…

2 likes

San Martin logo is prima, maar aparte kleuren zou tof zijn, ter inspiratie:

3 likes

Yep…dat is het model

1 like

Oh je bedoelt dit?

1 like

Mooi horloge :ok_hand:

1 like

Best gaaf :grinning::pray:t2:

ja de kleuren zijn leuk maar waarom toon je rolexen?

1 like

Heel gaaf, doen ze al jaren, veel langer dan Rolex zelf. Maar zoals gezegd heeft dit topic weinig met Rolex temaken en hoeft San Martin van mij ook niet perse de sn0008 in allerlei frisse kleurtjes te maken.

2 likes

Nee hoor :face_with_hand_over_mouth:
Google eens op Stella dial