San Martin Only

Oh grappig, ik wist helemaal niet dat die origineel waren… :relaxed:

Zeker. Veel namaak ook hoor, omdat de originele zoveel opleveren tegenwoordig. :wink:

1 like

Is er überhaupt al een prijs bekend van de sn0008? Kan deze nergens vinden.
Is het met op gelegde markers of vlakke / geprinten markers?

1 like

Zie een Tudor BB58 voor je, plak daar een SM logo op.

2 likes

Opgelegde dus, dat is mooi.
Is er wel een richtprijs voordat ik mij op de lijst ga zetten?
Moet wel echt met gladde band zijn, die genitale wratten band is niet mijn ding.

3 likes

Is nog geen prijs van bekend, maar je kunt gerust op de lijst. Of jij de kortingscode gebruikt is volledig aan jezelf, er is geen koopverplichting o.i.d.

2 likes

@Jat1708 ik zou graag op de lijst gaan voor de SN007-G-V3!

1 like

@Jat1708 SN007-G-V3 is ook het model waar ik graag voor op de lijst wil.

1 like

Glenn van San Martin antwoordde me dat ze geen gladde band hebben die past op de SN0008. Ik heb even gekeken, heb kort geleden op ebay een paar banden besteld, en ik denk dat de band die op de SN0008 komt het zelfde zal zijn als op de SN0004G die ik heb. Dit was in elk geval een 1:1 ombouwtje, waarbij ik de sluiting op de gladde band met end links heb geplaatst. Dit zijn dan geen solid end links, maar dat maakt de aanpassing juist relatief makkelijk Kostte me in elk geval zo nog niet eens een kwartiertje…

4 likes

Mag ik vragen hoe het werkt met die lijst? Want ik heb wel interesse maar het is ook lastig erachter te komen hoeveel korting je precies krijgt. Dus je geeft je op voor iets maar weet eigenlijk niet echt hoeveel het uiteindelijk wordt.

Ik ben op zoek naar een eerste horloge en ik denk dat ik voor een San Martin wil gaan.

& @Jason_Nash staat genoteerd!

2 likes

Die SN0008 ben ik ook erg nieuwsgierig naar. Als het kan zou ik ook graag op de lijst willen. :grinning:

1 like

Ik snap wat je bedoelt, de korting is afhankelijk van het/de geselecteerde horloge(s), aangezien de marges per model verschillen. Je besteld met (of zonder) de code rechtstreeks bij San Martin. Je krijgt dus hoe dan ook met de optionele code een korting, of deze voor jou interessant is, zul je tzt. zelf moeten bepalen.

1 like

Staat genoteerd!

1 like

Wil je mij dan op de lijst zetten voor een sn0008, dan zien we het later wel.
Normaal wil ik niet ergens aandringen alvoorts ik zeker weet interesse te hebben, nu weet ik het niet ivm prijs. Aart van het beestje

1 like

Misschien is het voor Glen een idee om te kijken voor een band zonder soa, als ik het zo aan zie en hoor worden er maar weinig enthousiast over de huidige band. Voor hun lijkt het mij makkelijk om dit aan te passen, de endlink kan hetzelfde blijven alleen de band moet op de endlink passen. Zou zeggen appeltje eitje. Ook voor de rest van de klandizie kan dat een hoger verkooppotentieel betekenen.

Maakt ook helemaal niet uit, of je het horloge koopt of niet. Ik heb dit voorstel in overleg met hen gedaan n.a.v. het emailcontact betreffende mijn “lost in transit”. Dit is gewoon een ideetje geweest, wat voor hen en voor de geïnteresseerden op het forum interessant is. Er zijn verder geen verplichtingen, voor niemand.

Ik zet je erop!

4 likes

Top initiatief :sunglasses::call_me_hand:

1 like

Ik wil ook wel op de lijst voor de SN0008 :slight_smile: Thank you

1 like

Dat gezeur over die band man… Hoort er gewoon op.

3 likes