San Martin Only

Mogguh :hugs:


Vandaag weer deze S. M. om, heerlijke beater :+1:

3 likes

Ik wil ook wel op de lijst voor de SN0008
 Is vrijblijvend toch?

Pfff
 Als ze nou de sn004g in brons of messing hadden
 :pensive:

Gisteren ook mijn 62 mas binnen gekregen.
Wat een mooie klok voor het geld!

Echter lijkt het kleine sluitinkje niet helemaal goed dicht te gaan?

Hebben meer mensen hier last van of hoort dit zo? Als ik hem helemaal dicht klik blijft er speling over


Ja, is geheel vrijblijvend!

Ja dan wil ik er wel op.

1 like

@Jat1708 heb je nog een plekje op die lijst?
Na de ontvangst van mijn 62mas van Proxima, zit ik nu steeds weer te gluren naar de overige San Martin modellen :drooling_face:

1 like

Ja hoor, voor welk(e) model(len)?

1 like

Kan ik er nog bij?
SN030-T dial D
Dank!

1 like

Ja hoor! Tot eind deze maand is de lijst open!

Het zal inmiddels wel een aardige lijst zijn, of niet?

Dank je wel!

1 like

Ik las een paar posts terug dat het rond de 30 lag? Zijn er nu wat bijgekomen, dus gaat lekker.
Alleen blijf ik het een vreemd systeem vinden. Want nu gaan ze kortingscodes geven, maar het is allemaal individueel dus maakt het uit dat we een groep zijn of juist niet?

Daar twijfel ik nog een beetje. Maar ik kan het ook verkeerd begrepen hebben.

1 like

Met meer dan 30 personen die alle (NA) pics op fora en insta acounts posten mag San Martin er wel een stevige korting op los laten, toch :grin::metal:

Ben benieuwd, maar als het een ‘5 procent ali discount coupon’ is ben ik teleurgesteld :joy:

2 likes

Ik ben ook wel geĂŻnteresseerd in de SN008, kan je mij ook op de lijst zetten?
Bedankt!!

1 like

Dan ben ik ook teleurgesteld :joy: ik denk dat ze wel blij verrast zullen zijn met het aantal. Ik zal I.i.g. het maximale eruit proberen te halen bij hen.

2 likes

Je staat erop!

1 like

Uiteindelijk komen ze daar dan wel achter wanneer niemand lijkt te bestellen. Hahaha!
Maar ja ik ben wel benieuwd. Heimdallr heeft sinds kort triangel shipping zodat je geen invoerrechten betaald of maar heel weinig, ik weet niet of San Martin dit ook zal krijgen of gaat krijgen

2 likes

Ik denk wel, dat de groepsgrootte wat invloed zal hebben. Het voordeel van deze constructie is, dat iedereen het horloge naar wens kan selecteren. De verschillende codes zijn op verzoek van San Martin. Zoals begrijpelijk hebben zij wat wisselende marges op de modellen, daardoor ook verschillende kortingen en codes.
In dit geval ben je ook nergens toe verplicht en bepaalt ieder voor zich, of de actie interessant (genoeg) is. Of je uiteindelijk wel of niet koopt, maakt dus voor de overigen niets uit.

We laten ons gewoon verassen ja toch? Weet niet of ze in het Mandarijn een spreekwoord hebben voor: Gegeven paard in de bek kijken.

ćĄžçżć€±é©ŹïŒŒç„‰çŸ„éžçŠă€‚(SĂ i Wēng shÄ« mǎ, yān zhÄ« fēi fĂș. ‘Sai Weng [legendary old man’s name] lost horse, how know not blessing’.) — Blessings come in disguise .

According to the book “Huainanzi — Lessons of the Human World”, an old man living in a border region lost his horse and people came to comfort him. But he said, “This may be a blessing in disguise, who knows?” Indeed, the horse later returned to the man and brought him a better horse.

1 like