San Martin Only

Ik weet zelfs :100: % zeker dat het een ‘0%-ali-discountcoupon’ gaat worden, want je moet bij hen direct bestellen.

2 likes

Verassen liever nog niet :joy:, overigens las ik zojuist dat ze inmiddels ook vanuit België verschepen. Of dit enkel voor Ali bestellingen geldt, (wat in dit geval niet van toepassing is) weet ik niet, maar daar komen we wel achter.

1 like

Jij bent onze diplomaat.
Er rust een zware last op je schouders.
Maar bedankt voor het organiseren. :slight_smile:

2 likes

Hahahahaha, diplomaat ben ik zeker niet, maar ik zal mijn best doen. Denk je dat het door jouw geopperde spreekwoord een gunstig effect heeft? Dan zou ik deze namelijk graag gebruiken. Ben alleen bang, dat als ik het copy paste in Mandarijn, dat ik dadelijk in Mandarijn reactie ga krijgen. Dan kom ik niet ver met mijn diplomatie, dat is zeker. :rofl:

3 likes

Ik weet het niet ik vond het wel een grappige omdat wij het spreekwoord hebben van het gegeven paard niet in de bek kijken. Maar in dit geval ontsnapt het paard en is iedereen van ‘pech hebben man,’ en hij heeft zoiets van ‘nouja even afwachten.’ Waarop dat paard dus een ander paard terugbrengt. Vond het wel grappig.

Wat wel kan helpen is natuurlijk Xie Xie gebruiken wat dankjewel betekend. En omdat we richting het Chinees nieuwjaar gaan:

  1. 新年快乐 (xīn nián kuài lè): May you have a Happy New Year.
  2. 恭贺新禧 (gōng hè xīn xǐ): May you have a Happy New Year.
  3. 年年有余 (nián nián yǒu yú): May you have excess every year.
  4. 岁岁平安 (suì suì píng ān): May you have peace year after year.
  5. 新春大吉 (xīn chūn dà jí): May you have a lucky New Year

https://chinaculturecorner.com/2015/04/01/use-chinese-idioms-as-greetings-to-show-respect/#:~:text=General%20Well-Wishing,as%20lucky%20as%20you%20desire.

Er staan er hier meer, ook voor bedrijven bv: 1. 生意兴隆 (shēng yì xīng lóng): May you be endowed with a thriving business and prosperous trade.

Dat kan natuurlijk gewoon een leuke afsluiter zijn. :slight_smile:

1 like

Top, goede suggesties, zeker ook met het nieuwe jaar in aantocht!

1 like

@Jat1708 Ik stond al op de lijst voor de SN-007-G-3, maar kun jij mij ook nog voor de SN-047-G-R op de lijst zetten?

Beide modellen spreken me erg aan eerlijk gezegd!

1 like

Tuurlijk, geen probleem!

1 like

Super, dankjewel!!

1 like

Thanks :+1:
Onder andere de sn004g en de sno84g blijven om aandacht vragen :sunglasses:
Oh ja, de sbdx001 is ook gaaf :sweat_smile:

1 like

Ik kan ze ook gewoon alledrie op de lijst zetten hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Zowel SN007-G1 als SN007-G-V3 zijn uitverkocht :frowning:

@Jat1708, kun je misschien vragen of zij weer voorradig zullen zijn in de (nabije) toekomst?!

Ja, zal ik vragen voor je.

Vanuit belgië?:sweat_smile:

1 like

Ja, was voor mij ook nieuw. Zal wel een gevolg zijn van de nieuwe EU regels omtrent import.

Via welke site dan? :hushed::sweat_smile:

1 like

Via Ali schijnbaar, of dat ook voor hun eigen website geldt weet ik niet, maar zag het voorbij komen.

1 like

Heeft iemand toevallig mijn vraag gelezen?

Zijn er meer mensen bij wie de extra sluiting niet helemaal lekker dicht blijft zitten?

:innocent:

@Jat1708 Zou je mij ook op de lijst kunnen zetten voor een SN007 en een SN008? Dank alvast!

1 like

Ja hoor!