San Martin Only

Ik heb reactie terug, de G1 komt niet terug, de G-V3 wachten ze op de dial, duurt nog een week of 2. Hetzelfde geldt voor de SN0008, deze moet met een week of 2 ook klaar zijn voor uitlevering.

Ik heb de voorlopige lijst al bij hen gedropt, zodat,ze e.e.a. alvast kunnen voorbereiden. Mocht er verder nog iemand vrijblijvend op de lijst willen, dan laat het me z.s.m. weten!

6 likes

Dank je voor de update.

En? Waren zij onder de indruk? :grinning:

2 likes

Echt veel emotie toonden ze niet, maar wellicht komt dat door de vertaalcomputer… :grin: ze vroegen al wel een paar keer naar een overzicht, dus verkopen doen ze wel graag :rofl:

3 likes

Goed om te horen dat de 007 V3 terugkomt! Vind het een dijk van een horloge en wil hem heel graag hebben!

1 like

Blijkbaar is de korting nu het hot item van dit topic met als gevolg dat andere vragen over het hoofd worden gezien.

Ik heb het ook met dubbele sluitingen dat er wat speling op de kleine sluiting zit. Gelukkig blijf ik er nooit mee ergens achter hangen. Ben er gewend aan geraakt en het valt me niet meer op.

3 likes

Haha inderdaad korting doet het altijd goed :wink:

Thanks voor de reactie Bugs, dan weet ik dat ik niet een nieuwe stalen band hoef te proberen als dit vaker voor komt.

De rubberen band is nu onderweg :wink:

1 like

@Jat1708 : ik heb ook wel interesse in de SN004G. Ben er nog niet helemaal uit of het deze of de SN0008-G gaat worden, maar de lijst is vrijblijvend dacht ik, toch?
Kan je mij in dat geval ook voor de SN004G op de lijst zetten?
Bedankt!!

1 like

Kan inderdaad allemaal vrijblijvend, dus ook evt. Meerdere opties mocht je er nog niet uit zijn.

Thanks!

1 like

@Jat1708 Al iets mogen vernemen qua korting? Zie dat de SN007 V3 weer terug in voorraad is bij ze!

De korting is variabel, afhankelijk van hun marge per model. Ik heb dus nog geen idee eerlijk gezegd.

1 like

Nog even geduld dus…

1 like

Ik ga de lijst voor de kortingscodes de 31e sluiten. Mocht je nog op de lijst willen, laat het me dan z.s.m. weten.

3 likes

Ben ik benieuwd of alles ook goed gaat verlopen met het bestellen ivm het Chinese nieuwjaar.

1 like

De ervaring leert dat er tot eind februari niets gebeurd.

Mocht het zo lopen dan is het wel balen om nog een maand of langer te moeten wachten :confused:

1 like

Ik ben benieuwd om echte foto’s van de SN0008 te zien i.p.v. de renders. Wanneer zou die beschikbaar zijn? Op hun website wordt er nergens iets aangekondigd…

1 like

Ik wil graag op de lijst voor de sn017 G

Groet,
Remco

1 like

Wat een heerlijke Field-Watch :star_struck:

3 likes

8 likes