Ter info: ik ben met San Martin de actie aan het finetunen, daarbij kwam ter sprake, dat de SN0008 morgen online komt te staan!
Ben benieuwd!
Staat nu 1 foto op hun instagram. Misschien ligt het aan de foto maar ziet er wel anders uit dan op de renders.
https://www.instagram.com/p/CKqOfpwLNRK/?utm_source=ig_web_copy_link
Nu je het zegt, het lijkt wel wen Black Bay 58
Dat is niet de officiele site
Welke dan denk je?
Nog nieuws?
Ik zit te wachten op de lijst. Zodra ik deze heb, zal ik de codes aan jullie doorgeven.
Spannend!!!
Sn0008 (SN008G) staat ondertussen ook op de officiële site
SN00(0)8
Wel stukje prijziger dan hun andere modellen… Benieuwd wat ze voor HF kunnen/willen doen.
Is er nog nieuws van San Martin? Ik zie een onrustwekkende boodschap op hun website verschijnen (althans voor mij)
Ik had vandaag nog contact gehad met hen, echter schijnt het zo te zijn, dat de websites naast Aliexpress allemaal agenten zijn. Het schijnt dat ze enkel via Aliexpress zelf rechtstreeks verkopen. Ik vond dit verrassend, maar in principe maakt het natuurlijk weinig uit. Mocht ik deze week de codes krijgen, wat ik eigenlijk wel verwacht, stuur ik ze meteen door. Dan kunnen diegene met haast, snel bestellen, zodat ze wellicht deze week of begin volgende week nog kunnen versturen, voor Chinees Nieuwjaar.
Ik vind ze eigenlijk tegenvallen als ik het eerlijk moet zeggen, had mijn zin gezet op de blauwe variant, die gaat het zeker niet worden.
Ik ben er niet over uit of het iets gaat worden met de sn0008, voor mij dan.
Had er ook meer van verwacht. Misschien is het de kleuren of de glanzende bezels of de proporties, het lijkt niet echt te kloppen maar misschien dat ze er in het echt beter uit zien. Ik twijfel of ik dan misschien de zwarte nog doe.
Als ik het goed begrijp, verkoopt San Martin dus enkel en alleen “officieel” via AliExpress?
Want sanmartinwatches.com, claimt de enige officiele webstore te zijn .
Same here.
Geen nieuwe San Martin voor mij. Zou onwijs tegenvallen naar m’n 007
De welbekende potato cam filmpjes
Fijn dat je zo je best doet voor ons!