San Martin Only

Ja, ik was ook verbaasd toen ik dit las… mede doordat ik destijds al aangaf, om via de officiële website te bestellen. Schijnbaar is dit dus Aliexpress, maar ik vond het zelf ook nogal verrassend. Denk echter, dat het uiteindelijk niet veel uitmaakt, bovendien zijn er verschillende kortingen nu al bij ali, als daar nog wat bijkomt, is het wellicht extra interessant. Ik ben overigens wel blij, dat we het zo vrijblijvend hebben gedaan, zo kan eenieder bepalen of het voor diegene inderdaad interessant is, zonder ook maar ergens aan vast te zitten!

4 likes

Zeer zeker! Je hebt het tot op heden goed voor elkaar, die codes zullen er vast wel komen!

2 likes

Bronze 39mm PT5000, zalig horloge

7 likes

Ook niet echt onder de indruk van de foto’s. Voor dit geld ga ik dan liever voor die gmt Pepsi😎

3 likes

Graag jullie advies. Ik heb onlangs een San Martin ‘flieger’ gekocht (titanium versie). Zeer tevreden mee, op één puntje na…de kleur van de lumen. Wit vind ik nog steeds het mooiste, een beetje ‘gelige’ verkleuring om de vintage-look te benadrukken is ook best wel oké voor mij. Maar bij deze is de kleur zo erg geel, neigt zelf wat naar (gif)groen van kleur. Begint mij meer en meer te storen jammer genoeg. Want zoals gezegd, verder heel tevreden mee. Was is jullie ervaring? Is dit typerend voor hun fliegers of heb ik een ‘slechte’ versie ontvangen?

1 like

Zo ziet dat model er op de San Martin site toch ook uit?

2 likes

Ja… dat hoort zo. Stond mij ook tegen. Ik heb gevraagd of ze andere type plaat kunnen opsturen maar helaas… ze verkopen alleen complete horloges. En ik maar denken dat ze meegaand waren na de positieve berichten op het forum.

Ik koop er niks meer. Kwaliteit is prima, begrijp me niet verkeerd… maar als je goed zoekt kan je zo’n flieger voor aanzienlijk minder kopen via Ali. Kast etc precies hetzelfde.

1 like

Mijne schijnt ook redelijk groen.
1230556

1 like

Op de ali official SM store hadden ze er ongeveer 20 van elke versie, die zwarte met logo en pt5000 verkoopt het snelst (ofcourse). Toch wel verleidelijk…

Nog even een update, ze zijn schijnbaar erg druk voor het Chinees Nieuwjaar en daarom nog niet toegekomen aan de codes. De 0008 kan pas weer na Nieuwjaar verstuurd worden, ze wachten op een nieuwe levering saffierglas, dus die leveringen zouden sowieso on hold gezet worden, tot na Nieuwjaar.

5 likes

Ik heb vandaag de codes ontvangen, zal deze vandaag of morgen naar jullie doorsturen. De code is geldig t/m 13 februari op de San Martin winkel bij Aliexpress.
In principe is het 1 code p.p., ik heb wel extra codes, dus mocht er nog iemand 1 willen, dan laat het maar weten.

8 likes

Goed geregeld!

1 like

Heb geen een San Martin meer in de box. Ga deze even proberen.
image

8 likes

Inmiddels heeft iedereen als het goed is, de kortingscode mogen ontvangen. Mocht dit niet zo zijn, of wil je er alsnog een, laat het me dan weten.

7 likes

@Jat1708 Bedankt voor dit super geapprecieerd initiatief!

Deze post was het…

super leuk initiatief maar 8.60 euro korting vind ik wel erg karig van ze.Ik wilde de BB proberen maar hierdoor heb ik geen haast dus ik pas.
@Jat1708, serieus bedankt voor het initiatief en de moeite, dit is natuurlijk op San Martin zelf gericht.

1 like

je krijgt dus standaard gewoon meer korting als je gewoon via de website meerdere tegelijk koopt

voor de pt5000 BB editie krijg je bij aankoop van 5 stuks al 14 euro korting.

1 like

Ja, als je er 5 tegelijk koopt wel. Het idee was, enkel een extra korting te krijgen maar geen inkoopactie o.i.d., vandaar ook de vrijblijvendheid.

vindt ik erg jammer als er een lid er moeite voor neemt om te kijken of we groepskorting kunnen krijgen en dan is het dit het resultaat.

1 like